3 Reacties
7 maanden geleden
Geen idee wat een onthaalouder is. Maar opzich is haar opmerking niet zo raar toch, als er geen match is omdat je het niet eens bent met haar manier van werken dan is een andere opvang zoeken niet zo gek. Als jij het idee hebt dat je kindje niet krijgt wat het moet krijgen, dan is er geen vertrouwen en zou ik zelf op zoek gaan naar een andere opvang.
7 maanden geleden
Reactie op Daan2705
Geen idee wat een onthaalouder is. Maar opzich is haar opmerking niet zo ra ...
Een onthaalouder is wat bij ons een gastouder is! 😊
7 maanden geleden
Reactie op Daan2705
Geen idee wat een onthaalouder is. Maar opzich is haar opmerking niet zo ra ...
Een onthaalouder is hetzelfde als een gastouder.
@ts wat vervelend dat dit is voorgevallen. Kan me heel goed voorstellen dat jij dit niet prettig vindt en je zorgen maakt. Aan de reactie van de onthaalouder te zien denk ik dat ze de situatie niet echt gaat veranderen voor je. Ik zou zeker op zoek gaan naar een andere plek voor je kindje en gewoon hier blijven tot er plek is bij een ander.
Of je overdrijft of niet maakt overigens helemaal niks uit, jij voelt je er niet prettig bij en het is jouw kindje, dus heb je alle recht om daar iets over te zeggen. Of de onthaalouder er dan wat mee doet of niet is aan haar, maar dat zou voor mij dus betekenen dat als je niet op 1 lijn kan zitten dat je op zoek gaat naar iemand die wel meer met jou op 1 lijn zit.
Hopelijk kan je iemand op korte termijn vinden! 🫶🏻