13 Reacties
5 dagen geleden
Helaas geen tip, maar ons zoontje van 10 weken oud doet dit ook! Wilt bij je slapen, dan toch ook weer niet en heel veel huilen. Terwijl overdag is het echt een mega tevreden mannetje met goeie wakkertijden. Wij snappen er ook niks van en het is echt sinds week 9 aan de gang.
5 dagen geleden
Wij hebben dit ook gehad. Ze had vaak last van krampjes in de avonden. Moest ik haar op m'n onderarm leggen en gaan lopen met haar. Zo zielig.
5 dagen geleden
Reactie op Myrthe<3
Wij zijn ons zoontje met 7 weken om deze reden gewoon met de fles van 19u n ...
Hier hetzelfde als Noorx, is echt geen doen blijft krijsen en schreeuwen. Hebben we meedere keren geprobeert maar is echt geen doen, en ze is klaarwakker ook geen signalen dat ze moe is.
5 dagen geleden
Reactie op Myrthe<3
Wij zijn ons zoontje met 7 weken om deze reden gewoon met de fles van 19u n ...
Jep, doen wij ook! Ik geef borstvoeding en we gaan rond 18 naar boven. Daar drinkt ze dan veel en lang totdat ze naast me lekker in slaap valt (en ik vaak ook) 😂 daarna leggen we haar in de cosleeper. Ze slaapt dan vaak tussen 19:30-20:30 en komt tussen 2-3 uur weer voor de nachtvoeding.
Overigens heeft ze nog steeds een huiluurtje van 17-18 uur. Niks is dan goed, ze is hewoon klaar met de dag
5 dagen geleden
Hier ook een dochtertje die dat doet ze is nu 12 weken maar dit doet ze al vanaf week 4/5 en vooral tussen 19:00 en soms valt ze rond 23:00 in slaap en soms gaat dit door tot 01:00 03:00 en ze huilt dan maar ze krijst er ook bij. niks is is goed en nergens wil ze slapen. ik krijg er ook niet in der eigen bed of co sleeper als ze slaapt dan wordt ze gelijk weer wakker en zet ze weer op krijsen. Overdags lukt het slapen in bed ook niet mevrouw wil alleen bij ons op de bank of in de maxi cosi. 🥺 deze mama is een beetje einde teraad
17 uur geleden
Reactie op JuffrouwE
Jep, doen wij ook! Ik geef borstvoeding en we gaan rond 18 naar boven. Daar ...
Herkenbaar hoor! Hier lijkt het soms wel alsof ze vanaf 16.30/17.00 gewoon de nacht wil beginnen. Ben er zelf rond dat tijdstip vaak ook wel klaar mee 😂. Maar dan is ze na de fles rond 3u niet meer in slaap te krijgen.
17 uur geleden
Reactie op Rosaliex
Hier hetzelfde als Noorx, is echt geen doen blijft krijsen en schreeuwen. H ...
Oh irritant zeg! Ik moet zeggen dat ik altijd als hij honger heeft naar boven ga. Pyjama aan, verschonen, flesje in de schommelstoel. En dan valt hij vaak al in slaap. (Slaapt overdag na 15.30 vaak niet meer). Hij slaapt op zn zij met een opgerolde deken in zn rug. Ik blijf meestal wel naast hem zitten en zn gezichtje strelen tot hij in diepe slaap is. Soms nog een paar keer terug om speentje te geven.
Het is niet gek als dit nog niet lukt bij jullie kindje hoor. Bij onze oudste heeft het ook echt een stuk langer geduurd. Ik denk dat het voornamelijk verschilt per kindje. Ik merk bij de jongste dat hij gewoon goed gaat op rustige ruimtes.
Oh en wat voor ons ook echt key is: white noise