20 Reacties

18 dagen geleden

Hoe oud s de baby? Groen s vaak een ontsteking

18 dagen geleden

Reactie op esmenaz

Hoe oud s de baby? Groen s vaak een ontsteking
9 weken.. sinds gister drinkt hij ook minder en nu ineens deze kleur terwijl het normaal echt geel is. Hij heeft wel koemelk allergie, maar daarvoor krijgt hij al 4 weken andere voeding voor dus daar kan het ook niet aan liggen… Moet ik contact openemen met de dokter morgen?

18 dagen geleden

Reactie op anne55

9 weken.. sinds gister drinkt hij ook minder en nu ineens deze kleur terwij ...
Zou wel de huisarts bellen morgen. Goed in de gaten houden vannacht. Als er geen koorts is dan geen reden voor paniek.

18 dagen geleden

Dit had mijne laatst ook! Maar nu weer normale kleur hij dronk verder goed enz dus dacht kijk het even aan.. Maar als je niet vertrouwd morgen gewoon even je huisarts bellen

18 dagen geleden

Bij mij zei het consultatiebureau dat groen vaak op krampjes duidt.

18 dagen geleden

Reactie op DN94

Bij mij zei het consultatiebureau dat groen vaak op krampjes duidt.
Maar die heeft hij weken lang gehad ivm koemelk allergie en het is nooit groen geweest en nu wel..

18 dagen geleden

Zoontje van een vriendin van mij had dit ook en zij moest lactose vrij gaan eten (ze geeft bv). De luiers werden toen weer normaal. Dus daar kan ook een connectie zitten (intolerantie). Zou wel even de huisarts contacten.

18 dagen geleden

Reactie op BM318

Zoontje van een vriendin van mij had dit ook en zij moest lactose vrij gaan ...
Hij krijgt fles voeding en al speciale voeding waar geen koemelk in zit omdat hij koemelk allergie heeft ..

17 dagen geleden

Hoe vaak poept je baby? Ik lees dat, als het wat langer duurt voordat de baby poept, de ontlasting groener kan zijn dan je gewend bent.

17 dagen geleden

Reactie op Anne288

Hoe vaak poept je baby? Ik lees dat, als het wat langer duurt voordat de ba ...
Dit! En bij hypoallergene kunstvoeding komt het ook vaker voor.

17 dagen geleden

Reactie op Anne288

Hoe vaak poept je baby? Ik lees dat, als het wat langer duurt voordat de ba ...
Hij poept juist heel vaak minimaal 3x per dag

17 dagen geleden

Reactie op L1310

Dit! En bij hypoallergene kunstvoeding komt het ook vaker voor.
Ook als het altijd geel is en hij al weken die voeding gebruikt en dan ineens is het groen?

17 dagen geleden

Hier is het altijd deze kleur met wat gele stukjes erdoor. Ze poept elke 1.5-2 dagen. Maar als het van de ene op de andere dag heel anders is kan het nooit kwaad om even een foto naar het consultatiebureau te sturen ervan om hun mening te vragen

17 dagen geleden

Wij hebben altijd deze kleur, cb gaf vanochtend aan dat dat komt omdat de darmen er dan nog wat moeite mee hebben. Ze zei ook dat dit kan komen als ze een virusje ofzo hebben dus wellicht is dat bij jou aan de hand?

17 dagen geleden

Reactie op BM318

Zoontje van een vriendin van mij had dit ook en zij moest lactose vrij gaan ...
Wss bedoel en koemelkvrij. Lactosevrij eten heeft geen nut. Je borstvoeding zit vol met lactose. Koemelk eiwitten kun je wel doorgeven. Mijn eerste kindje was ook allergisch en mijn zoontje nu mogelijk ook.

17 dagen geleden

Reactie op Liesvr

Wss bedoel en koemelkvrij. Lactosevrij eten heeft geen nut. Je borstvoeding ...
Jaaaa sorry haha, je hebt helemaal gelijk.

17 dagen geleden

Hier hetzelfde. Had eerst groene ontlasting. Kreeg toen neocate ivm koemelk allergie. Tijdje gele ontlasting gehad, en nu ook weer ineens groen. Ik moet morgen met hem naar het ziekenhuis. Ga het meteen vragen, ik laat het je weten ;-)

16 dagen geleden

Reactie op Myrthe<3

Hier hetzelfde. Had eerst groene ontlasting. Kreeg toen neocate ivm koemelk ...
Ohh super ben benieuwd!

16 dagen geleden

Reactie op anne55

Ohh super ben benieuwd!
Kinderarts gaf aan dat het hem niet uitmaakt welke kleur hij poept. Zolang hij maar poept zonder al te veel problemen. Wel opletten dat er geen bloed oid bij zit!

16 dagen geleden

Reactie op Myrthe<3

Kinderarts gaf aan dat het hem niet uitmaakt welke kleur hij poept. Zolang ...
Ja, hier zeiden ze ook: de enige echt zorgwekkende kleuren zijn wit, zwart (behalve de eerste dagen na de geboorte) en rood van bloed.