9 weken.. sinds gister drinkt hij ook minder en nu ineens deze kleur terwijl het normaal echt geel is.
Hij heeft wel koemelk allergie, maar daarvoor krijgt hij al 4 weken andere voeding voor dus daar kan het ook niet aan liggen…
Moet ik contact openemen met de dokter morgen?
Dit had mijne laatst ook! Maar nu weer normale kleur hij dronk verder goed enz dus dacht kijk het even aan..
Maar als je niet vertrouwd morgen gewoon even je huisarts bellen
Zoontje van een vriendin van mij had dit ook en zij moest lactose vrij gaan eten (ze geeft bv). De luiers werden toen weer normaal. Dus daar kan ook een connectie zitten (intolerantie). Zou wel even de huisarts contacten.
Hier is het altijd deze kleur met wat gele stukjes erdoor. Ze poept elke 1.5-2 dagen.
Maar als het van de ene op de andere dag heel anders is kan het nooit kwaad om even een foto naar het consultatiebureau te sturen ervan om hun mening te vragen
Wij hebben altijd deze kleur, cb gaf vanochtend aan dat dat komt omdat de darmen er dan nog wat moeite mee hebben. Ze zei ook dat dit kan komen als ze een virusje ofzo hebben dus wellicht is dat bij jou aan de hand?
Zoontje van een vriendin van mij had dit ook en zij moest lactose vrij gaan ...
Wss bedoel en koemelkvrij. Lactosevrij eten heeft geen nut. Je borstvoeding zit vol met lactose. Koemelk eiwitten kun je wel doorgeven. Mijn eerste kindje was ook allergisch en mijn zoontje nu mogelijk ook.
Hier hetzelfde. Had eerst groene ontlasting. Kreeg toen neocate ivm koemelk allergie. Tijdje gele ontlasting gehad, en nu ook weer ineens groen.
Ik moet morgen met hem naar het ziekenhuis. Ga het meteen vragen, ik laat het je weten ;-)
Kinderarts gaf aan dat het hem niet uitmaakt welke kleur hij poept. Zolang hij maar poept zonder al te veel problemen. Wel opletten dat er geen bloed oid bij zit!