17 Reacties
5 dagen geleden
Je kan, mocht je flesvoeding geven, jbmp toevoegen aan het flesje. Hierdoor wordt de flesvoeding dikker en kan hij verzadigder zijn. Echter is het geen gegeven dat het zal werken. Ik zou een duidelijke en concrete avondroutine inzetten zodat hij weet dat hij de nacht in gaat. Bijvoorbeeld: nieuwe pamper, gezichtje insmeren, gordijnen dicht, slaapzak aan, liedje zingen/voorlezen ect.
Maar ook in achterhoofd houden dat een baby met 8 weken nog niet door hoeft te slapen
5 dagen geleden
Reactie op enniie
Zo herkenbaar, ik heb de tip van me moeder opgevolgd.. wij voegen 1 schepje ...
Een hele schep? Gebruik je dan een andere tuitje op de fles?
5 dagen geleden
Reactie op muisje15
Je kan, mocht je flesvoeding geven, jbmp toevoegen aan het flesje. Hierdoor ...
Nee indd snap ik ook hoor maar als een tip zou werken zou dat fijn zijn.
5 dagen geleden
Reactie op MinckeIjlstra
Een hele schep? Gebruik je dan een andere tuitje op de fles?
Onze meid drinkt uit de Philips avent flesjes, wij hebben echter al vrij snel een 3 speen moeten gebruiken omdat zij met de 0,1,2 speentjes teveel moeite moest doen om genoeg melk binnen te krijgen en zij constant in slaap viel. Met jhpm gaat het prima met de 3 speen. Met onze zoon gaven we het met de 2 speen, dat ging ook goed.
5 dagen geleden
Reactie op enniie
Er zit een schepje bijgevoegd, volgens mij was het 1 schepje per 100ml uit ...
Top dankjewel
5 dagen geleden
Reactie op Claudiiaa
Hier hetzelfde. Baby bijna 8 weken. Rond 19:00-20:00 voeding en slaapt dan ...
Ja zwaar hé.. Ben nu voor het eerst weer ongesteld en kon vanmorgen alleen nog maar huilen.
5 dagen geleden
Reactie op Celiie
Ik merk dat het enorm per dag verschilt. Hier gisteren nacht voeding om 19 ...
Ja waar zou dat nou aanliggen hé? Ik hou overdag echt om de 3uur aan.
4 dagen geleden
Even een update hier ik heb haar de fles van 10/11 met de johannesbroodpitmeel gegeven maar helaas pindakaas werd ze alsnog rond 1/2 wakker. Ze heeft overigens niet de helefles opgedronken weetniet of dat het kan zijn maar ik heb in iedergeval geen verschil gemerkt helaas :(
4 dagen geleden
Reactie op Naz_khan
Even een update hier ik heb haar de fles van 10/11 met de johannesbroodpitm ...
Hier ook geen verschil!