11 Reacties
één maand geleden
Ik volg, ik kan mijn dochter 2x in slaap krijgen na het voeden in de cosleeper maar dan na die 3de voeding gaat ze heel erg kreunen en als ik haar eruit haal slaapt ze direct rustig verder en drinken wik ze dan niet, dus ik lig al vanaf half 6 met m'n dochter bij mij en slaap dan niet meer 🙈
één maand geleden
Ik lees mee, hier exact hetzelfde!! Alleen het wakker wegleggen s avonds in de co-sleeper hebben wij nog niet geprobeerd. Ik dacht er aan hier deze week mee te beginnen, in de hoop dat hij s nachts niet wakker wordt en verder wil slapen op ons.. omdat hij dat s avonds wel doet. Maar als ik jou lees maakt het geen verschil 😅.
Pff die voedingen zijn echt niet erg idd, en knuffelen is ook heel fijn maar ik merk dat ik wel heel weinig en slecht slaap zo..
één maand geleden
Reactie op sanne509
Ik lees mee, hier exact hetzelfde!! Alleen het wakker wegleggen s avonds in ...
Hier valt mijn zoontje 7 weken. Tussen 20:00/20:30 in slaap en dan slaapt ie tot 2 /3/4 uur verschilt nog wel hoelaat ie komt. En daarna komt ie om de 3 uur ik ga dan ook gewoon om 21:00 op bed om extra rust te pakken
één maand geleden
Oh ja en vergeten te benoemen, maar als hij dus op me slaapt dan is hij super rustig en stil. Slaapt hij in de co-sleeper dan klinkt het echt als een dierentuin, waardoor ik ook tussen de voedingen vaak wakker word om vervolgens te concluderen dat hij zelf nog slaapt. Hij huilt namelijk ook nooit als hij wakker wordt ‘s nachts dus soms is het moeilijk in te schatten wanneer hij echt wakker wordt en wanneer hij in zijn actieve slaap zit.
één maand geleden
Reactie op ymsvw
Oh ja en vergeten te benoemen, maar als hij dus op me slaapt dan is hij sup ...
Oh ik moet even lachen om jouw benoeming dierentuin.
Ons meisje noemen we soms klein olifantje😋. Wat een kabaal soms he.
Wij mogen met 4en halve week nog niet klagen over krampjes maar merken wel dat op de buik bij ons liggen dan vaak goed is.
Misschien omdat met 6weken de krampjes piek is? Dat het daarom nu even anders gaat?
één maand geleden
Hier hetzelfde, mijn dochter sliep heerlijk zolang ze op mij lag. Ik kwam er per toeval achter dat zij door sliep als zij in een dekentje op mij lag en ik haar dus in het dekentje gewikkeld in haar co-sleeper legde, en dan het dekentje van de co-sleeper ook nog over haar heen deed. Zij is niet ingebakerd in het dekentje, gewoon lekker losjes, maar ik denk dat het bij haar om de warmte gaat. Als ze op mij ligt is dat natuurlijk ook lekker warm.
één maand geleden
Reactie op Happy2bexpecting
Hier hetzelfde, mijn dochter sliep heerlijk zolang ze op mij lag. Ik kwam e ...
Ah ja dat klinkt logisch! Mijn zoontje ligt in een slaapzak en we verwarmen zijn bedje nog steeds voor. Over de slaapzak hebben we ook nog een dekentje zodat hij een beetje ‘vast’ ligt in zijn bedje en zich geborgen voelt, dus koud zou het niet moeten zijn voor m.
één maand geleden
Reactie op ymsvw
Oh ja en vergeten te benoemen, maar als hij dus op me slaapt dan is hij sup ...
Ik heb precies hetzelfde. Gaat 1.5 uur door voordat ze echt wakker is. In die tijd druk bewegen met haar hoofdje en ook veel geluid soms zelfs huilen. Ik hoor het wel als je de juiste manier hebt gevonden haha
één maand geleden
Reactie op ymsvw
Ah ja dat klinkt logisch! Mijn zoontje ligt in een slaapzak en we verwarmen ...
Ik verwarm hem ook elke keer voor, zag nu een wollen hoeslaken voorbij komen en kost echt 50 euro maar twijfel toch, mijn bed is ook zacht en warm en ook als ik er niet direct naast lig slaapt ze super, maat weet natuurlijk niet zeker of het werkt en hoe lang ze in de cosleeper blijft slapen of het het geld waard is