27 Reacties

één maand geleden

Evite elektrische Borstkolven kan ik je zeker aan raden deze zijn te verkrijgen bij bol ik gebruik ze nu ook zo 2 weken en ben super tevreden er over

één maand geleden

Ik heb ook de evite gebruikt. Ik ben dan wel gestopt maar dat was voor een andere reden. Deze draadloze borstkolf is echt heel fijn

één maand geleden

Ik heb de Youha, top ding! Draadloos, klein, makkelijk achter hemdje of bh en gemakkelijk in te stellen:)

één maand geleden

Ik heb ook de evite borstkolf , ik gebruik hem nu 5weken en ben er echt heel blij mee!

één maand geleden

Ik heb ook de Youha's (Gen 1). Vorige borstvoedingsperiode gebruikt tot mijn zoontje 1 jaar was (en hierna sporadisch nog). Nooit problemen mee gehad en ze werken nu ook nog top. Ook hebben ze een groot opvangreservoir.

één maand geleden

Medela Freestyle! Echt zo’n fijn ding.

één maand geleden

Reactie op Baby Z & W

Deze? Jouw afbeelding wordt niet getoond 😉 Deze is niet draadloos, gaat dat goed in je bh? Die ik had moest ik elke keer onderin m'n bh duwen, de slangetjes zeg maar. Dus dan ga je nog niet heel makkelijk ergens zitten kolven 😅

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Deze? Jouw afbeelding wordt niet getoond 😉 Deze is niet draadloos, gaat da ...
Mijn app werd telkens afgesloten zodra ik de foto postte, zonder hem goed te uploaden. Maar ik bedoel inderdaad deze! De cups plaats je in je BH en de slangetjes gaan aan de bovenzijde in de cups. Het is een afgesloten systeem en ik merk zelf dat ik heel veel bewegingsruimte ermee heb. Ik doe tussendoor gewoon huishoudelijke taken e.d! Ik heb zelf geen problemen met de slangetjes, zeker omdat je ze boven in kunt steken. 😊

één maand geleden

Gebruik nu 6 weken Evite handsfree kolf. Ideaal. Heel blij mee.

één maand geleden

Reactie op Baby Z & W

Mijn app werd telkens afgesloten zodra ik de foto postte, zonder hem goed t ...
Ja precies, bovenin is beter. Thanks voor je tip en uitleg!

één maand geleden

Ik heb aardig wat draadloze kolven geprobeerd en ik vond de Medela die hierboven is genoemd het fijnste zitten en het makkelijkste/comfortabelste in gebruik met de beste opbrengst. De Youha en vergelijkbare kolven vind ik zo topzwaar en onhandig! De Elvie Stride 2.0 vind ik er ook heel interessant uit zien, de originele is fijn maar 2x zo veel onderdelen om schoon te maken als de Medela. Ik heb overigens wel een schouderband om aan de Medela te bevestigen zodat ik ook echt beide handen vrij heb.

één maand geleden

Reactie op hildetje

Ik heb aardig wat draadloze kolven geprobeerd en ik vond de Medela die hier ...
Dankjewel! De schouderband, heb je die nodig omdat je het anders vast moet houden?

één maand geleden

Nou er zit maar een kort touwtje aan dus daarmee kan je hem aan je pols hangen of door een lusje van je broek halen maar mijn broeken hebben geen lusjes. Dus ik heb gewoon een afneembare schouderband van een van mijn tassen gehaald om hem daar aan te hangen. Er zijn vast nog wel andere oplossingen (bijv een langer touwtje om rond je nek te hangen, en ik heb ook 3D geprinte clips gezien online).

één maand geleden

Reactie op hildetje

Nou er zit maar een kort touwtje aan dus daarmee kan je hem aan je pols han ...
Aaah zo, dank je wel 😊

één maand geleden

Misschien dat een kolfconsult nog een idee is, mocht je een aanvullende verzekering hebben die het vergoedt? Het is ook wel persoonlijk wat je fijn vindt enzo.

één maand geleden

Reactie op hildetje

Misschien dat een kolfconsult nog een idee is, mocht je een aanvullende ver ...
Is dat met de lactatiekundige?

één maand geleden

Ik ben erg tevreden over mijn borstkolf pro an vulpes goods ook draadloos!

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Deze? Jouw afbeelding wordt niet getoond 😉 Deze is niet draadloos, gaat da ...
Ik heb deze ook en idd door de slangetjes aan de bovenzijde heb je meer bewegingsvrijheid. Ik ben ook zeker tevreden. 2 jaar geleden heb ik fulltime gekolfd met de gewone freestyle, daar was ik toen ook blij mee maarja daar had je die flesjes echt aanhangen zegmaar🤭 toen hadden ze die cups nog niet. Dus ben nu heel blij met deze!

één maand geleden

Reactie op Daan2705

Dankjewel! De schouderband, heb je die nodig omdat je het anders vast moet ...
Op de borstkolvenshopdeboezem.nl kan je een houder kopen voor de medela freestyle

één maand geleden

Reactie op miesmies96

Op de borstkolvenshopdeboezem.nl kan je een houder kopen voor de medela fre ...
Oh nice!! Wel duur zeg.. Ik zie dat het 3D geprint is, dus ik ga even aan een vriend met een 3D printer vragen of hij het voor me wil printen 😅.