28 Reacties
13 dagen geleden
Ik heb de hands free kolf van vulpes goods. Ben er heel tevreden over. Bestaat uit 5 afwasbare delen. Veel opties in programma’s. Blijft goed zitten in de bh. Je hoort het kolven wel. Batterij gaat lang mee, kan er minstens vijf keer mee kolven voordat het lampje aangeeft dat het leger wordt. Prijs is prima 👍🏼. Succes met uitzoeken
13 dagen geleden
Reactie op mamainspe24
Ik heb de medela freestyle. Werkt top!
Kun je die ook enkelzijdig gebruiken? Ik kolf niet altijd dubbelzijdig. En kun je zien/goed merken of je m goed hebt zitten?
13 dagen geleden
Medela freestyle, heel fijn! Vorige kinderen gebruik gemaakt van een ouder model van Medela, die heeft 1 kind fulltime kolven en 1 kind kolven onder werktijd volgehouden!
13 dagen geleden
Reactie op Hannekelalala
Kun je die ook enkelzijdig gebruiken? Ik kolf niet altijd dubbelzijdig. En ...
Ik heb deze dus ook, je moet idd wel even goed kijken of hij de tepel goed pakt. Ik voel zelf vaak wel of hij goed zit, en anders schijn ik er even met zaklamp van telefoon op. Ik zie dan voldoende of hij goed zit. Als hij eenmaal goed zit, doet ie z’n werk ook goed.
13 dagen geleden
Reactie op Hannekelalala
Kun je die ook enkelzijdig gebruiken? Ik kolf niet altijd dubbelzijdig. En ...
Ook enkelzijdig! 😊 ja je kunt goed zien of je tepel in het vacuüm zit! Alleen om te zien hoeveel melk erin zit heb je een zaklampje nodig, althans de kolf beslaat een beetne door de warme melk en met en zaklamp (gebruik gewoon mn telefoon) kun je beter zien hoeveel ml er al in zit!
13 dagen geleden
Ik wilde persoonlijk geen Chinese kolf, dus ben uitgekomen op de Ardo melia. Borstschild is siliconen daardoor wat zachter op je borst; heel blij mee. Voor mijn borsten beter dan plastic bij medela. Motor zit wel bovenop, maar je kan wel aan zijkant zien of er melk uitkomt (wellicht iets minder duidelijk dan anderen..) hier denk ik toch weer handigst om even bij lactatiekundige een paar te passen, zo kwam ik ook bij deze uit nadat ik tijdje met veel pijn gebruik maakte van een medela.. misschien is de Elvie toch ook wat voor je? Die meet volgens mij met sensor via app hoeveelheid melk. Prijs was mij te gortig maar las veel goede reviews?
13 dagen geleden
Ik heb de medela freestyle maar vind het dus helemaal niets. Gebruik nu de harmony. Hopelijk als ik straks ga werken gewend aan de freestyl. Deze gekocht door alle positieve reviews maar is echt persoonlijk
13 dagen geleden
Ik gebruik Vulpes Goods pro, ik was eerst best bang dat m’n opbrengst niet goed zou zijn, wilde namelijk voor de momcozy m5 gaan, maar zag deze op MP staan voor goedkoop. Ik kolf 340 per sessie. Super veel modes om uit te kiezen, gaan erg lang mee(!) en is makkelijk uit te klikken en weer terug in elkaar te zetten. Enige punt is dat je het niet goed ziet maar als je hem schuin op je borst houdt zie je wel een beetje of je tepel erin komt te zitten en dat voel je ook. Oh en ik had mijne dubbele voor 80,- maar black Friday komt eraan misschien kan je hem dan helemaal nieuw scoren :)
13 dagen geleden
Reactie op Daan2705
Ik heb de medela freestyle. Heel blij mee! Ik had de elvie stride en die wa ...
Ah dat is wel zonde van zo'n dure kolf. Wat ging er precies kapot aan?
13 dagen geleden
Reactie op mamainspe24
Ook enkelzijdig! 😊 ja je kunt goed zien of je tepel in het vacuüm zit! All ...
Ah ja dat doe ik nu ook met mijn kolf haha. Dankje voor de info!
13 dagen geleden
Reactie op Flower2024
Ik heb deze dus ook, je moet idd wel even goed kijken of hij de tepel goed ...
Ah dat doe ik met mijn huidige kolf ook. Dankjewel!
13 dagen geleden
Reactie op XxAnna
Bijna al die kolven komen van AliExpress.
Sowieso de evite, vulpes en yo ...
Oh ik zie het, bizar. Ik durf dat toch niet goed, bang dat er gifstoffen in het plastic zitten enzo haha