28 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op LexyK

Ik wilde persoonlijk geen Chinese kolf, dus ben uitgekomen op de Ardo melia ...
Dankje! Ik twijfel ook over of ik een Chinese wil, aangezien de vorige ook zo snel kapot ging. De Ardo kan ik proberen bij mijn lactatiekundige dus goede tip. De Elvie lijkt me ook mooi maar inderdaad echt prijzig en ik las wel eens dat de sensor niet heel betrouwbaar is

13 dagen geleden

Reactie op Rosalindem

Ik heb de medela freestyle maar vind het dus helemaal niets. Gebruik nu de ...
Wat vond je er niet fijn aan?

13 dagen geleden

Reactie op Romy Rachel

Ik gebruik Vulpes Goods pro, ik was eerst best bang dat m’n opbrengst niet ...
Wauw 340, dat haal ik niet! Jij kolft best veel dan denk ik?

13 dagen geleden

Reactie op Daan2705

De motor was niet krachtig genoeg. Toen heb ik een nieuwe gekregen maar hel ...
Ai dat is wel echt vervelend

13 dagen geleden

Reactie op Hannekelalala

Dankje! Ik twijfel ook over of ik een Chinese wil, aangezien de vorige ook ...
Heel suf! Bij mij zat het ook in twijfels bij gifstoffen in materiaal 🙈 die ardo is helemaal bpa+bps vrij en zwitsers, tegen redelijke prijs voor 2 stuks vond ik (200e) 😊 - trouwens nog een tippie! opvangbakje is transparant, dus plaats deze eerst over m’n tepel en dan kan je zien dat ie goed zit, voordat je motor erop zet 👌

13 dagen geleden

Ik heb er een hoop geprobeerd (Elvie Pump en Stride, Youha, Medela Freestyle Handsfree, Horigen) maar heb nu een paar dagen de Elvie Stride 2 en ik vind hem fantastisch. Hij is klein dus ik kan mijn dochter comfortabel ronddragen, stil dus heb gewoon doorgekolfd toen er ineens een buurvrouw in mn woonkamer stond, leegt mijn borsten binnen 10 min (nou moet ik zeggen dat ik altijd een van de laagste standen gebruik, nu 3-4 van de 10) en makkelijk schoon te maken.

13 dagen geleden

Ik had dit ook! Een berichtje naar de mensen van kolfy gedaan en 2 nieuwe motors gekregen

8 dagen geleden

Ik heb inmiddels de Medela freestyle handsfree gekocht en vind hem heel fijn! Lekker licht en makkelijk in elkaar te zetten en schoon te maken