28 Reacties
16 dagen geleden
Als je van plan bent langer te gaan dragen is een draagjas zeker wel een fijn item. Een goede draagjas is erg duur maar als tip kan ik geven bij bonprix te kijken. Daar hebben ze ook draagkleding en jassen voor een redelijke prijs. Deze zijn wel altijd alleen voor op de buik dragen. Als je van plan bent om later op je rug te gaan dragen kun je voor een duurdere jas kijken die doe optie wel heeft mocht je dat willen.
16 dagen geleden
Ik heb er een bij bonprix in de aanbieding gekocht, heb hem al veel gebruikt en denk dat ik nog wel een betere ga kopen voor straks ook als de draagzak op mijn rug kan,deze is wel lekker warm maar niet goed waterdicht en dat mis ik (heb nog geen gevonden die dat wel echt is trouwens)
16 dagen geleden
Ik heb een draagjas bij de Bonprix gekocht, was ongeveer 100 euro. Ik ben er zelf heel blij mee, vind het ideaal om mn kleintje in te dragen, hij wil ook veel in de draagdoek. Ik zag dat op Vinted ook een paar stonden (nadat ik m gekocht had..). Zou je ook nog kunnen proberen.
16 dagen geleden
Ik heb er een van mawaho.nl omdat ik mijn eerste ook heel veel heb gedragen. Als je alleen de eerste maanden draagt kan je met een voor inzet verder, die zijn wat goedkoper. Ik heb zelf ook een optie om op de rug te dragen gekozen.
Bonprix is bekend maar qua draagjas niet optimaal in mijn ervaring. Ik heb er 3 jassen gekocht maar van 2 jassen is de rits binnen een jaar kapot gegaan, en 1 jas bleek niet winddicht te zijn dus niet te gebruiken.
16 dagen geleden
Ik heb er eentje voor €40 van de lidl. Hij is gevoerd en daarom echt warm! Enige nadeel die ik heb ontdekt is dat de rits vrij laag zit, dus nu voor zo’n ukkie zit het hoofdje ver boven de rits en kan de muts ook niet zo makkelijk op. Als ik straks de baby lager ga dragen is dat probleem opgelost, voor nu even iets van een extra doek tegen tocht.
https://www.lidl.nl/p/esmara-dames-zwangerschapsjas/p100334810003?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=sho-sea_pmax_base-all_notset_ao_shop_nf_sl_ao_margin-roas-9&utm_content&utm_term&cid=18251105883&gad_source=1&gbraid=0AAAAAChMZwP2XgFaXSediU3G3t_5r9LZ9&gclid=EAIaIQobChMIi5b7y4TKiQMVw7CDBx0e-SwZEAQYASABEgLeofD_BwE
16 dagen geleden
Wij wandelen veel en willen dit in de winter blijven doen, Ik twijfelde ook over een draagjas, maar ik heb op aanraden van een vriendin een draagzak-cover gekocht. Echt ideaal!! Ons kleintje zit lekker warm en zo kan m’n man hem ook dragen, want dat zou met een draagjas niet passen.
15 dagen geleden
Ik heb er één van Noppies, 3 in 1, dus te dragen zonder tussenstuk, met tussenstuk voor je zwangere buik en met inzetstuk voor dragen.
Ben er heel blij mee en draag hem eigenlijk al 3 jaar achter elkaar, zomer en winter 😅
Dus 2 zwangerschappen en draag-periodes en de tijd ertussen ook.