Hello damess,
Welke draagzak gebruiken jullie voor new born?
Ik wilde die artipoppe bestellen maar voordat ik dat ga doen, is het het waard?
Ik wil eentje die ik een lange tijd kan gebruiken
Benieuwd naar jullie ervaringen
De artipoppe is niet geschikt voor newborns, volgens mij passen baby’s vanaf maat 62 pas echt goed in de Artipoppe. Hier de Tula free to grow, waar onze newborn van 3500 gram nu al goed in past! Een doek is nog fijner voor kleintjes merk ik, maar de zak is wel een stuk makkelijker 😊
Toevallig heb ik veel opgezocht over draagzakken, omdat ik eerst veel miskopen heb gedaan.
Zo begreep ik dat Artipoppe pas is voor grotere baby’s.
Zelf heb ik vandaag de Ergobaby Embrace gekocht. Ik vind het tot nu toe een fijne draagzak!
Ik gebruik nu een draagdoek van Moonboon voor de eerste paar weken/maanden, als mijn kleintje wat groter is dan wil ik ook overstappen op die van Artipoppe!
Ik heb de stokke limas, echt ontzettend blij mee. Het is een beetje een combi tussen draagdoek en draagzak waardoor ie heel lekker zit en makkelijk om te doen is. Hij lijkt op de artipoppe maar dan voor een vriendelijker prijsje.
Ik ben super tevreden over de artepoppe draagzak! Hij word ook op vinted veel aangeboden nieuw met prijskaartje, ik ging liever gelijk voor een draagzak die lang mee gaat, en het nekje word ook goed ondersteund, en daarnaast staat hij ook nog redelijk “hip”😂
Wij hebben er een van babybjorn, echt super fijn. Hebben daar ook de wipstoel van. Artipoppe heb ik bij m’n zusje geprobeerd, draagt op zich ook fijn. Alleen die prijs…
Ik heb een Artipoppe en draagt heel fijn! Mijn zoontje is morgen 10 weken en past eigenlijk al heel mooi. Toch draag ik hem nog voornamelijk in een rekbare draagdoek, aangezien dat voor nu beter schijnt te zijn. Maar ik merk er niks van dat het niet ergonomisch zou zijn..
Geen artipoppe nemen! By far niet de makkelijkste draagzak en zo veel te duur (ik was ook fan, spijt van)
Nu een babybjorn draagzak. Echt zn makkelijk ding en iets van 1/4e van de prijsm
Sinds een tijdje de Artipoppe in gebruik. En mensen doen er wel eens een beetje lullig over, alsof je echt alleen voor het merk betaalt. Daar ben ik het niet helemaal mee eens, het is ook gewoon een hele fijne draagzak.
Ik heb reuma en 0 pijn na het dragen. De baby zit er echt heerlijk in. Eerder een elastische draagdoek van Moonboon gebruikt en dat was echt helemaal niets - alleen maar huilen. Dus in mijn ogen is de draagzak de prijs gewoon waard. Het materiaal kun je ook echt niet vergelijken met synthetische materialen van andere draagzakken.
Zou ‘m nog 100 keer opnieuw kopen.
Ik heb een artipoppe, hij wordt nu gebruikt voor het derde kindje en ziet er nog steeds prachtig uit! Hij draagt ook echt heel fijn vind ik zelf. Mijn zoontje heb ik er al vanaf 4 weken in, en dat past prima hoor. Oortjes komen netjes boven de rand uit terwijl hij nu 6 weken is en nog steeds maat 56 draagt. Dus ik weet niet zo goed waarom er gezegd wordt dat hij niet voor newborns geschikt zou zijn?
Hier ooo tevreden over de babybjorn Omni breeze. Gekozen voor deze zodat mijn vriend hem bij zonnige temperaturen en een warme baby ook fijn draagt zonder extreem te gaan zweten haha