60 Reacties
19 dagen geleden
Reactie op Bonnie03
Geen jas. Romper lange mouw en dan shirtje met lange mouw en vestje. Ze kri ...
Dankje! Boxpak en slofjes mogen ook he?
19 dagen geleden
Wij hebben de artipoppe. Wij hebben deze bij onze eerste heel veel gebruikt. Vanaf newborn en zelfs nog toen hij bijna 2 werd. Nu bij onze tweede gebruiken wij hem weer heel veel. Hij is heel fijn, zit lekker, verdeeld het gewicht goed, makkelijk ik gebruik en voor de baby/kind ook heel goed!
18 dagen geleden
Reactie op Lilalo
Wat is de meerwaarde van een artipop? Behalve dat het hip is?
Heb je alle reacties gelezen? 🙈
Los van dat het een kwalitatief goede draagzak is, is de prijs mede gebaseerd op het materiaal van de draagzakken. Katoen, gemixt met bijvoorbeeld zijde of linnen. Of cashmere en wol. Daar betaal je dan voor, omdat het hoogwaardig en warm materiaal is.
18 dagen geleden
Reactie op Lilalo
Waarom niet?
Ik neem aan omdat die de beentjes te ver omhoog kunnen duwen als pakje aan de kleine kant is😇
18 dagen geleden
Hey even een vraagje in deze topic. Ik zou zo graag ook een geschikte draagzak willen want mijn babykoala wilt letterlijk 24 uur bij mij zijn. Super lief maar ook echt vermoeiend🥹
Ik heb een draagdoek en soms lukt het om hem erin te doen maar hij vind het lekker om hoger te zitten en dan het liefst op me rechterschouder zodat hij de wereld kan zien over me schouder heen en dan in slaap kan vallen…. Als hij in de doek zit kan hij minder goed kijken dan over de schouder want dan hangt hij natuurlijk wat lager… Iemand tips qua zak/ doek?
18 dagen geleden
Reactie op Zwaantjee
Heb jij ook last van de riem onder je oksel? Ik vind 'm best strak aanvoele ...
Nee, helemaal niet gevoeld eigenlijk.