7 Reacties
24 dagen geleden
Probeer eens een Tula draagzak. Die zit mega comfortabel. Waarschijnlijk is de draagzak die je hebt voor jou lijf helemaal niet fijn. Ik heb ook diverse uitgeprobeerd en vond alleen de Tula prettig. Het is ècht een enorm verschil tussen hoe draagzakken zitten en kunnen aansluiten
24 dagen geleden
Als je kort weggaat voor het wandelen hoef je niks mee te nemen. Ik ga altijd ruim een uur wandelen maar neem dan niks mee hoor.
En als ik langer ga neem ik een luier en mini pakje water wipes mee in mijn zak. Ik geef borstvoeding dus heb verder ook niks nodig maar ga altijd tussen de voedingen door. Je bent ook zo weer thuis als je gaat wandelen en er komt wel een poepbroek
23 dagen geleden
Ik heb dezelfde draagzak, maar merk dat ik het ook niet langdurig durf te dragen. Ik krijg de kleine niet hoog genoeg / onder mijn keel. Dit weekend ga ik het nog een keer proberen. In de groep Draagpraat op Facebook worden ook veel tips gedeeld. Misschien heb je daar wat aan? 😄
21 dagen geleden
Ik ga zelfs met de kinderwagen op stap zonder luiertas als ik plan een uurtje te wandelen. 👀🫣 ik doe alle twee een schone luier aan voordat we weggaan. En met de draagzak op stap zonder kinderwagen kun je je kindje vast wel ergens op een parkbankje verschonen. En anders gewoon op de grond op van die wegwerp matjes.