16 Reacties
één maand geleden
Wij hebben de tula free to grow, nog van onze oudste. Omdat ik die zelf niet heel fijn vond zitten heb ik de Bykay Click classic pro gekocht via Vinted.
Persoonlijk vind ik de Bykay fijner omdat die gekruist over de rug gaat. Ik ben vrij klein (1.60) en de Tula gaat onder je oksels door wat ik minder prettig vond zitten. Ondanks dat die wel veel wordt aangeraden en je kindje hier ook fijn in zit! Maar beide dus goede draagzakken 😊
één maand geleden
Reactie op vbtk-jans
Omdat onze dochter ook wat kleiner is, heb ik een draagconsult gehad. Zij r ...
Wij hebben ook een storchienwiege draagzak op advies van de kinderfysio. Een hele fijne draagzak en zou deze zeker adviseren. Inderdaad al vroeg te gebruiken bij kleinere kindjes.
één maand geleden
Rookie Baby! Deze is prijzig maar zo makkelijk én mooi in gebruik ✅
één maand geleden
Wij hebben die van Artipoppe, wel wat aan de prijzige kant maar enorm blij mee en je merkt echt dat hij super stevig is. Ook al na 2 keer oefenen lukte het mij om onze zoon van 4 weken er zelf in te krijgen, ideaal met sprongetjes of als je even je handen vrij moet hebben. 🤭
één maand geleden
Ik heb ook de ergobaby embrace maar vind hem niet super eigenlijk. Er is weinig ondersteuning in de nek en als je hem een tijdje om hebt zakt hij naar beneden, de stof lijkt uit te rekken. Hoe vaak ik hem ook aansnoer. Misschien doe ik iets verkeerd, dus als iemand tips heeft hoor ik het graag.