16 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik de Tula free to grow. Erg blij mee!

één maand geleden

Kiddly!

één maand geleden

Mei Tai van Ilmaha!

één maand geleden

Najell! Super makkelijk om zonder hulp je baby in en uit te doen en makkelijk te verstellen met baby er in😊

één maand geleden

Tula free to grow!

één maand geleden

Wij hebben de tula free to grow, nog van onze oudste. Omdat ik die zelf niet heel fijn vond zitten heb ik de Bykay Click classic pro gekocht via Vinted. Persoonlijk vind ik de Bykay fijner omdat die gekruist over de rug gaat. Ik ben vrij klein (1.60) en de Tula gaat onder je oksels door wat ik minder prettig vond zitten. Ondanks dat die wel veel wordt aangeraden en je kindje hier ook fijn in zit! Maar beide dus goede draagzakken 😊

één maand geleden

Ik heb de ergobaby embrace draagzak, vind deze zelf echt super handig maar moet er wel bij zeggen dat dit ook de eerste is die ik gebruik

één maand geleden

Wij hebben ook de Ergobaby embrace, die vind ik heel fijn voor zo’n kleintje, lekker zacht en erg makkelijk in gebruik.

één maand geleden

Omdat onze dochter ook wat kleiner is, heb ik een draagconsult gehad. Zij raadde de storchenwiege draagzak aan. Die kan heel klein versteld worden. We zijn er echt blij mee.

één maand geleden

Reactie op vbtk-jans

Omdat onze dochter ook wat kleiner is, heb ik een draagconsult gehad. Zij r ...
Wij hebben ook een storchienwiege draagzak op advies van de kinderfysio. Een hele fijne draagzak en zou deze zeker adviseren. Inderdaad al vroeg te gebruiken bij kleinere kindjes.

één maand geleden

aangezien je al verschillende geprobeerd hebt zou ik een consult doen om erachter te komen welke je wel fijn vindt

één maand geleden

Mini monkey😊

één maand geleden

Ik heb een half buckle van Isara. Via een draagconsult aangeschaft. Voordeel van een half buckle is dat mijn man hem ook kan gebruiken, die is een stuk groter dan ik.

één maand geleden

Rookie Baby! Deze is prijzig maar zo makkelijk én mooi in gebruik ✅

één maand geleden

Wij hebben die van Artipoppe, wel wat aan de prijzige kant maar enorm blij mee en je merkt echt dat hij super stevig is. Ook al na 2 keer oefenen lukte het mij om onze zoon van 4 weken er zelf in te krijgen, ideaal met sprongetjes of als je even je handen vrij moet hebben. 🤭

één maand geleden

Ik heb ook de ergobaby embrace maar vind hem niet super eigenlijk. Er is weinig ondersteuning in de nek en als je hem een tijdje om hebt zakt hij naar beneden, de stof lijkt uit te rekken. Hoe vaak ik hem ook aansnoer. Misschien doe ik iets verkeerd, dus als iemand tips heeft hoor ik het graag.