7 Reacties
één maand geleden
Heb ik een keer iets gezien dat iemand de rits aan de achter kant deed. Geen idee of dat kan hoor maar wil het toch even doorgeven🤗
één maand geleden
Mijn dochter deed dit ook.. en ook toen we de rits aan de achterkant deden kreeg ze hem ook open. Wij doen nu de slaapzak binnenstebuiten aan, dan kan ze niet bij de rits. Even struggelen in het begin voor jezelf met open en dicht doen, maar het lukt wel.
Onze dochter is ook rond de 22 maanden overgegaan naar een peuterbedje (stond los van de slaapzak, als het lukte wilde we het ledikantje voor de nieuwe baby gebruiken). Dat is heel goed gegaan. Ze is er 1 week wel eens uitgekomen. En ze is er 2x snachts uitgevallen. Toevallig heeft ze nu een fase dat ze er ook wel eens uitklimt, maar ik verwacht dat dat over een week weer over is. Ze slaapt er nu ruim 3 maanden in en het gaat super! In het begin even wennen en verdrietig als we weggingen, maar dat ging ook snel over.
In het begin hebben we het ledikantje ook nog op de kamer laten staan. Ze kon dan kiezen waar ze wilde slapen. Ze heeft toen 1x voor het ledikantje gekozen en verder vooral het nieuwe bed 🙂
één maand geleden
Wij hebben het destijds nog even kunnen rekken door een grote veiligheidsspeld erop te zetten aan het voeteneind. Die kreeg ze niet los. Daarna wel vrij vlot overgegaan op een dekbedje, wel nog in het ledikantje. Toen ze daar uit probeerde te klimmen, hebben we één zijkant naar beneden gedaan. Ze is nu 32 maanden en we willen straks in 1x van ledikant naar 1-persoonsbed