15 Reacties

3 maanden geleden

Mijn dochter krijgt voor haar eerste verjaardag de 4-1 van little dutch, kan aan alle kanten omgebouwd worden. Leek me heel handig. Zelfs als je al een loopfietsje hebt lijkt het me alsnog handig!

3 maanden geleden

Reactie op tessao180

Mijn dochter krijgt voor haar eerste verjaardag de 4-1 van little dutch, ka ...
Deze hebben wij ook net gekregen, nu al een hit!

3 maanden geleden

Wij ook de 4in1 fiets van Little dutch. Echt heel leuk en handig!! Ze vindt het te gek.

3 maanden geleden

Wij hebben voor m鈥檔 dochtertje haar verjaardag ook de 4-1 fiets van Little dutch gekocht (komt pas in oktober binnen ivm levertijd).

3 maanden geleden

Hier ook de 4 in 1 van little dutch!

3 maanden geleden

Ja hier ook de little dutch!! Echt een super leuke fiets

3 maanden geleden

Wij hebben de hypermotion driewieler gekocht bij amazon. De roze variant. Mijn dochter is 17 Sept jarig, we moeten dus nog even wachten om het te geven 馃ぃ馃グ

3 maanden geleden

Weet iemand dat toevallig wat het verschil is van de 4 in 1 en de 5 in 1 van little dutch?

3 maanden geleden

Reactie op tes manuaal

Weet iemand dat toevallig wat het verschil is van de 4 in 1 en de 5 in 1 va ...
driewieler heeft een extra optie als m茅t trappers v贸贸r de overgang naar tweewieler.

3 maanden geleden

Reactie op eefje23

driewieler heeft een extra optie als m茅t trappers v贸贸r de overgang naar twe ...
Ik vroeg mij dit ook af. Is de 5 in 1 een nieuwe versie? Op hun eigen website staat die niet.. alleen de 4 in 1.

3 maanden geleden

Reactie op Luna11

Ik vroeg mij dit ook af. Is de 5 in 1 een nieuwe versie? Op hun eigen websi ...
Ja hij lijkt idd nieuwer te zijn. Ik heb begrepen dat de driewieler zowel met als zonder kan in de 5-in-1 variant en dat dat het verschil is. Maar vgm kun je het in de 4-in-1 variant ook gewoon op/afmonteren maar dat weet ik niet zeker

3 maanden geleden

Dames ik heb het verlossende antwoord op de little dutch 4 in 1 en de 5 in 1. Ik heb little dutch gebeld en de 5 in 1 bestaat niet. Dat is een foutje van de websites die 5 in 1 hebben staan! 馃ぃ馃ぃ馃ぃ Deze websites rekenen de driewieler met de achterbanden tegen elkaar aan en de driewieler met de banden uit elkaar als 2 verschillende dingen.. Mysterie opgelost! 鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op eefje23

Ja hij lijkt idd nieuwer te zijn. Ik heb begrepen dat de driewieler zowel m ...
Ik heb het mysterie ontrafeld 馃ぃ zie mijn bericht

3 maanden geleden

Reactie op Luna11

Dames ik heb het verlossende antwoord op de little dutch 4 in 1 en de 5 in ...
Ooooh kijk topper, zat echt omschrijving na omschrijving te bekijken of ik nou iets mistte馃お

3 maanden geleden

Had trouwens ook een mail gestuurd naar een webshop en ik kreeg deze reactie 馃檪