14 Reacties

16 dagen geleden

Onze wilde ook niet eerst in de box of iets vooral op mij ivm het spugen...maar dat kwam vooral daar zijn we nu achter dat het echt een buikslaper is..dus slaapt nu op ze box in de box... (9 weekjes oud) En weet wordt niet aangeraden maar ze broer was ook een buikslaper.. en soms heeft die ook dagen wilt die alleen op je liggen hoor 🙈 Ik leg eigenlijk nooit me kind nog wakker in bed ... Vind hem nog zo mini...🙈 Elk kind is natuurlijk anders en dan zie je al die schemas enz voor de een werkt het wel ander niet.. bij mijn oudste ging dat wakker weg leggen pas toen hij wat ouder was...

16 dagen geleden

*onze slaapt tot nu toe alleen na zs laatste avond voeding in de co sleeper .. overdag nog niet...

16 dagen geleden

Herkenbaar, week 7 blijkt ook nog eens best lastig te zijn

16 dagen geleden

Hier precies hetzelfde! 20 minuten slapen en daarna klaarwakker / huilen. In de draagzak is ze heerlijk ah slapen urenlang.. ik hoop dat het met 3 maanden over raakt..

16 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 8 weken en het lukt nu om hem af en toe zelfstandig in slaap te laten vallen in zijn bedje. Ik Baker hem dan in in zijn slaapzakje. Ik kijk wel goed wanneer hij moe wordt, bijvoorbeeld als hij gaat gapen of een beetje jengelig wordt. Hij huilt vaak nog wel een paar minuutjes maar valt dan in slaap. Ik kijk altijd hoelaat ik hem in bed heb gelegd en als hij dan na 15 minuten nog huilt dan haal ik hem weer op (is nog nooit nodig geweest).

16 dagen geleden

Mijn dochter is nu 8+1 en pas sinds deze week lukt het om af en toe te slapen in haar eigen bedje. En als het lukt dan is dat het ochtenddutje en blijf ik er nog even bij zitten. Ik leg haar wakker weg en dan heeft ze een speentje (die ik dan een paar keer terug moet stoppen tot ze echt bijna slaapt). S avonds lukt het nu ook af en toe om haar in dr eigen bed te laten slapen tot de late fles, daarna gaat ze mee naar onze slaapkamer en slaapt in het wiegje naast ons bed. Daar heeft ze de ene keer wel en de andere keer geen hulp nodig met in slaap vallen. Merk dat het echt een verschil is met een paar weken geleden, toen moest ik haar echt veel vasthouden en slapen lukte alleen met een hand op haar lijfje

15 dagen geleden

Reactie op JoyceSL

Mijn dochter is nu 8+1 en pas sinds deze week lukt het om af en toe te slap ...
Oh wat nice! Geeft mij (en veel anderen denk ik) hoop. Bij mij lukt nu alleen het ochtendslaapje. Ze jammert dan even kort maar daarna valt ze lekker in slaap.

15 dagen geleden

Reactie op Noorx

Oh wat nice! Geeft mij (en veel anderen denk ik) hoop. Bij mij lukt nu alle ...
Ja, toch fijn om hoop te kunnen hebben! Daarom had ik ook gereageerd, dat er langzaam vooruitgang is en perspectief op meer tijd handen vrij

15 dagen geleden

Reactie op JoyceSL

Ja, toch fijn om hoop te kunnen hebben! Daarom had ik ook gereageerd, dat e ...
Dat klinkt inderdaad hoopvol! Blijven oefenen en nog even geduld dan maar... :)

15 dagen geleden

Hoe het lukt? Geduld hebben, proberen, oefenen en dan ineens komt er een moment dat het je lukt 😆

15 dagen geleden

Reactie op Cosiness

Hoe het lukt? Geduld hebben, proberen, oefenen en dan ineens komt er een mo ...
Haha.. blijven volhouden dan maar🤣

14 dagen geleden

Bij ons bijna 8 weken oud nu. De late fles van 23 uur doen we sinds kort op haar eigen kamertje waarna ze in haar eigen bedje in slaap valt, echter rond 3/4 uur ‘s nachts wordt ze wakker. Niet omdat ze honger heeft, maar slapen in eigen bedje of co sleeper bij ons werkt allebei niet meer.. ze slaapt wel goed op mijn borst dan. Iemand hier ervaring of tips mee? Aankomende nacht gaan we een klein flesje proberen, hopelijk dat ze dan wel in eigen bedje of co sleeper wilt doorslapen

14 dagen geleden

Ons zoontje sliep tot 6 weken wel 1 lange dut in zijn co sleeper overdag. Nu 7 weken en lukt het ook niet meer

13 dagen geleden

Mijn zoontje heeft de eerste 2 weken in de cosleeper geslapen bij ons op de kamer in de nachten. Vervolgens ben ik gaan opbouwen met naar het eigen bedje te gaan overdag al was het maar 20min zodat hij kan wennen. Resultaat: hij slaapt nu in zijn eigen bed zowel snachts als overdag! Inmiddels is hij 9 weken oud.