32 Reacties

3 dagen geleden

Feest!! Mijn dochter heeft vanochtend 20 minuten zelf in haar bedje geslapen!!! Toen ik haar erin legde was ze wakker maar rustig. Daarna eventjes huilen, maar zachtjes. Toen kon ik haar troosten terwijl ik haar liet liggen en daarna ben ik weer uit de kamer gegaan. Toen is ze in slaap gevallen en heeft ze dus even geslapen!! Woehoe het begin is er 🙂🙂🙂

3 dagen geleden

Oefenen jullie echt in bedje of ook in cosleeper?

3 dagen geleden

Wij proberen ook 1 dutje per dag in bed. Ze is nu 6 weken en 5 dagen. Gister 3 kwartier gelukt en vandaag 10 minuten 🤪 het is onze 3e baby dus wij vinden het belangrijk dat ze overal leert slapen, aangezien ze regelmatig mee moet naar het schoolplein bijvoorbeeld :)

3 dagen geleden

Reactie op Noorx

Hier overdag ledikant en in de avond/nacht co-sleeper :)

3 dagen geleden

Reactie op Noorx

Wij ook overdag ledikant en snachts co-sleeper

3 dagen geleden

Ahh oke. Haar eigen kamertje is best wel licht, dus ik heb dat nog niet geprobeerd. Hier overdag en ‘s nachts cosleeper. Over een paar weken wellicht ledikant. Of denken jullie dat dat verwarring zal opleveren?

3 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ahh oke. Haar eigen kamertje is best wel licht, dus ik heb dat nog niet gep ...
Ik zou het vooral proberen! Misschien weer even wennen in het begin, maar uiteindelijk zal je kindje daar toch naartoe gaan dus het wen moment komt hoe dan ook een keer 🙂

3 dagen geleden

Reactie op Noorx

Ahh oke. Haar eigen kamertje is best wel licht, dus ik heb dat nog niet gep ...
Ik houd haar kamertje overdag ook redelijk licht.. is maar net wat werkt voor je baby :)

3 dagen geleden

Hier lukt het ook nog steeds niet. Hij is zondag 12 weken. Hij slaapt alleen in de draagzak en soms aan de borst. Maar hij word overal wakker van, dus door de dag heen raakt hij enorm oververmoeid. Weigert ook een speen en slaapt ook niet in auto ofzo. Heb afgelopen dagen echt geprobeerd in eigen bed maar zonder resultaat. Mijn dochter was een enorme huilbaby maar rond deze tijd kon ik haar wel s avonds even in de co sleeper krijgen. Zo rond 3 maanden kon ik haar soms in bed leggen en viel ze zelf in slaap. Bij haar hielp het dat ik koemelkvrij ging eten want zij was allergisch. Slaapjes koppelen heeft ze echter nooit gedaan en nu met 4 jaar slaapt ze nog niet door. Ik vrees dus wel weer t ergste op slaapgebied. 😅

3 dagen geleden

Hier lukte het al wel af en toe, maar sinds sprong 3 waar we nu middenin zitten is het drama op haar eigen kamertje. Ze heeft al drie dagen daar een dutje weigeren te doen. Compleet overstuur, terwijl we niks anders dan anders doen. Ze slaapt sinds vandaag overdag haar dutjes in de kinderwagen. Maar twijfel of ik niet gewoon door moet pakken, maar dan slaapt ze dus gewoon helemaal niet overdag, zo erg raakte ze overstuur. Daarom er maar voor gekozen haar beneden in de kinderwagen te leggen, dan slaapt ze in ieder geval nog een beetje. Het is soms zo lastig in te schatten waar je goed aan doet...

3 dagen geleden

Hoe doen jullie ‘s avonds? Ik ben nu al vanaf 19u bezig. Ik kan haar ‘s avonds niet wakker wegleggen, en wanneer ik haar in de cosleeper leg nadat ze in mn armen slaapt wordt ze direct wakker. Tips?

3 dagen geleden

Mijn dochtertje is nu 7 weken en sliep tot vandaag ook alleen op mij (overdag). Co sleeper lukte niet, box niet, mosesbasket niet en ledikant ook niet.. De nachten gaan gelukkig goed. Ik heb sinds vandaag een Doomoo babynestje gekocht, deze is een stuk smaller als andere babynestjes. Ze heeft hierin vandaag een dik uur (!!) geslapen samen met een knuffeltje (die ik vannacht op mn lichaam heb gehouden) bij haar hoofdje.