50 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op amber21051996

Hier vanmorgen bij kinderarts voor controle geweest! 100 gram gegroeid in 1 ...
Wat goed!!

12 dagen geleden

Reactie op Lis.anne

Wat goed!!
Is wat weinig in gewicht voor de 11 dagen vond de kinderarts maar goed het gaat omhoog

11 dagen geleden

Mijn meid is dysmatuur geboren maar daar is nu met 10 weken niks meer van te zien. Ze woog 2785 en nu zeker 5 kilo! Gaat helemaal goed

11 dagen geleden

Mijn zoontje was ook dysmatuur (al wisten we al de hele zwangerschap dat hij niet groot zou zijn) met 41+3 3052 gram (p3). Met 4 weken was hij al 4304 gram. Volgende week weer meten (met 8 weken)

11 dagen geleden

Hier bevalleb mer 36 weken en 4 dagen. Randje prematuur. Hij woog 2770 gram en nu bijna 5 kg. Wel zware weken gehad ivm koemelkallergie. Maar meneer doet het eigenlijk wel heel erg goed.

11 dagen geleden

Reactie op lauraeva

Mijn zoontje was ook dysmatuur (al wisten we al de hele zwangerschap dat hi ...
Hier vergelijkbaar! Hij woog 3090 met 41+3. Gisteren met een kleine 5 weken oud woog hij al 4230! Hij groeit in ieder geval goed. Merk ook dat hij héél veel wilt drinken(afgekolfde bv). Als hij honger heeft laat hij het ook hard weten en wordt hij boos als hij niet snel genoeg eten krijgt 😅! Ben benieuwd hoe lang de behoefte naar meer eten aanhoudt..

10 dagen geleden

Mijn lieve dochter is geboren op 9 september is 8 weken te vroeg geboren. Ze was 1384 gram en weegt nu 3000gram! Heeft een maand in het ziekenhuis gelegen