15 Reacties

2 maanden geleden
Reactie op Jenb12
Ah wat naar:(
Zou het ringworm kunnen zijn?
Ja dat dachten wij ook, maar dan had zalf nummer 2 wel aan moeten slaan.. :(

2 maanden geleden
Mijn dochter heeft dit op een gegeven moment over haar hele lichaam gehad. We hebben toen eerst eczeemzalf voorgeschreven gekregen en zijn daarna overgegaan op de combinatie Seabutter en frambozen zalf van liliiflora. Dat werkte heel goed! Wij werden er op moedeloos van omdat het maar niet wegging en echt lang bleef aanhouden. Misschien heb je iets aan deze tips! Succes!

2 maanden geleden
Reactie op mdl89
Hoe vaak douchen/badderen jullie? Dit soort uitdrogingsplekken heb ik als t ...
Altijd 2x per week, nu al twee maanden maar 1x per week hierdoor. En ook niet heet :)

2 maanden geleden
Wij hebben hier ook een kleine meid met deze plekken. Niks lijkt te werken behalve een speciale badolie en we krijgen volgende week van het merk Pippa een potje met creme tegen jeuk en eczeem om te proberen.

2 maanden geleden
Ziet eruit als eczeem, heeft mijn zoontje ook. Enige wat hier werkt is bepanthen baby en cetomarcogel (van de Kruidvat) met 50% vaseline.
Weg gaat t niet, maar t is wel minder rood en minder droog.

2 maanden geleden
Watvoor zalven heb je gekregen nu en wat gebruik je?
Hormoonzalf heeft een opbouw en afbouw schema en zo werkt die het beste. Daarnaast vette zalf.
Hoe vaak smeer je nu net vette zalf?

2 maanden geleden
Ons eerste zoontje had het ook en nu ons tweede zoontje ook weer. Bij ons eerste zoontje veel vette zalf gesmeerd en opeens werd het toen hij 1 jaar werd een stuk minder. Maar hij is nu 2 en nog heeft hij 1 klein plekje.
2e zoontje heeft het op zijn gezicht. Cetomacrogol smeren betekend bij hem helaas knal rode huid. Dus voor onze 2e zoon ook nog echt zoekende..m