19 Reacties
2 maanden geleden
Ohh ik herken het helemaal, ik ruik echt anders.. en voor mijn gevoel erger dan voor de zwangerschap. Ik heb zelf geen tip, want ben ook echt zoekende, maar zie hier wel al veel goeie tips voorbij komen
2 maanden geleden
Heb dit helaas ook al enkele jaren. Ik zweette vroeger ook amper maar na de 1e zwangerschap 😷
Loveli was echt de oplossing, heerlijke geuren.
2 maanden geleden
Ik gebruik natuurlijke Deostick en dat werkt prima. Ruikt superlekker. Overigens vind ik dat we met zijn allen zo overdrijven door al onze natuurlijke geuren te maskeren. Het is echt niet erg om soms gewoon even lekker te stinken. Schaam je niet, lucht die oksels en accepteer jezelf, je menselijkheid en je geur. Je kindje is er dol op!
2 maanden geleden
Polarwise inderdaad! Als deo heb ik de roze borotalco. Deoleen etc deed voor mij niets, borotalco is al jaren de winnaar
2 maanden geleden
Hier grote fan van loveli. Gebruikte het voor en tijdens m’n zwangerschap al en nu nog steeds. Ik zweet als een malle (aandoening hyperhydrosis) maar je ruikt me nooit.
2 maanden geleden
Ik heb hetzelfde!! Het is zo extreem. Nooit last van gehad. Als ik een keer ‘s avonds douche, en dus geen deo op doe, dan is het ‘s ochtends echt niet uit te houden als ik wakker word! Het ruikt ook niet perse natuurlijk naar oud zweet ofzo….
Ik hou mij maar voor dat het door de borstvoeding komt (hoop ik) en dat is natuurlijk tijdelijk!
Sterkte met de zoektocht. Mijn deo houdt het redelijk tegen. Wat ik vooral merk is dat ik nu onder de douche echt altijd mijn oksels moet wassen met zeep. Voorheen gebruikte ik nooit zeep of douchegel op mijn huid. Daarnaast MOET ik nu echt elke dag douchen en soms haal ik nog een keer extra een washandje over mijn oksels. Ook kleding moet echt snel in de was.
Daarnaast ben ik ook best fan van wat meer puur natuur, maar dit kan echt niet hoor, overal zit een grens aan!
2 maanden geleden
Ik lees net over talkpoeder en brandnetelthee. (Die laatste is om het van binnenuit beter te reguleren). Ik ga dat eens proberen. Met name omdat het bij mij een metaalachtige geur lijkt te hebben (echt anders dan een normale zweetgeur).
Misschien heeft iemand er wat aan, vandaar dat ik het hier deel! 😉