20 Reacties
vor einem Monat
Klinkt voor mij wel als het eerste sprongetje, vooral omdat je zegt dat hij he ineens beter aankijkt. Ik kan me dat moment ook nog heel goed herinneren van mijn oudste dochter, en ik had het eergisteren bij de tweede. Ook na een paar onrustige dagen. Echt ineens die andere blik in hun ogen.
vor einem Monat
Reactie op Dee89
Klinkt voor mij wel als het eerste sprongetje, vooral omdat je zegt dat hi ...
Hoe zagen de onrustige dagen er voor jou uit? Want ik word helemaal gek. Mijn kind om 04.00 gevoed en hij wilt nu nog steeds niet slapen, ogen wijd open en als hij wegdompelt schreeuwen of wakker schrikken.
vor einem Monat
Hier precies hetzelfde! Al 2 nachten is het feest. Vannacht 2 uur bezig geweest om hem in slaap te krijgen, uiteindelijk is dat gelukt in de kinderwagen, maar na een half uurtje was hij al weer wakker voor een voeding. Overdag wilt hij heel veel drinken, maar drinkt dan super onrustig. Ons zoontje is nu 5 weken en 3 dagen.
vor einem Monat
Reactie op blessing1
Hoe ziet het bij jou eruit?😭
Ik dacht dat we de eerste sprong doorgekomen waren. Dat was weinig tot niet willen slapen, om de 2 uur willen drinken. Als we in beweging zijn auto of wandelwagen dan wil ze over het algemeen wel slapen. Maar ik kan niet altijd de deur uit. Alleen heb ik het idee dat we gewoon weer terug bij af zijn. Wel moe zijn maar niet aan toe willen geven. Hou haar wakkertijd in de gaten, meer voeding neemt ze niet, ze laat eerder drinken staan dan dat ze meer neemt. En ik weet ook dat ze niet haar flessen hoeft leeg te drinken. Fun fun fun 😆
vor einem Monat
Reactie op joajoe2022
En bij jou?
Ik probeer al sinds 11 uur hem te laten slapen. Het is inmiddels 1.00 uur snachts, ik typ dit met 1 hand want hij is weer aan het drinken voor de 3e keer in 2 uur. Hazenslaapjes van maximaal een uur. Vechten tegen zn slaap, huilen zonder tranen. Lekker veel krijsen, going insane🥲
vor einem Monat
Reactie op blessing1
Ik probeer al sinds 11 uur hem te laten slapen. Het is inmiddels 1.00 uur s ...
Oef dat is pittig inderdaad! Sterkte! Hier ook haar net gevoed, maar ze zit gewoon te brabbelen en te wakker voor dit tijdstip. FUN!
vor einem Monat
Reactie op blessing1
Heb je iniedergeval wel een beetje kunnen slapen? Mijne is aan het jammeren ...
Ja wel een beetje. De hik bij die kleintjes is ook echt een ding. Sterkte om vandaag weer door te komen! 💪🏼
vor einem Monat
Oh hier morgen 5 weken en hetzelfde. Slapen deed hij al het liefste bij ons maar vannacht was echt extreem. Nu ook al drie uur bezig met drinken/slapen/weer wakker/drinken en ga zo maar door. Echt heel pittig! Ik doe alles met liefde maar inmiddels zie ik bijna dubbel van vermoeidheid 🤪