13 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben 1 van luvion en die vind ik fijn, hebben ook een andere geprobeerd maar die beviel ons niet en met de luvion hebben we geen moment spijt.

5 maanden geleden

Wij gebruiken deze van Luvion en bevalt erg goed! Bekijk LUVION庐 Ultra Pro Draagbare Flessenwarmer - Wit - Speciale roerfunctie voor gelijkmatig opwarmen van borstvoeding en mixen van kunstvoeding - Geschikt voor nagenoeg alle merken babyflesjes - Onderweg draadloos je baby fles verwarmen op: https://www.bol.com/nl/p/luvion-ultra-pro-draagbare-flessenwarmer-wit-speciale-roerfunctie-voor-gelijkmatig-opwarmen-van-borstvoeding-mixen-van-kunstvoeding-geschikt-voor-nagenoeg-alle-merken-babyflesjes-onderweg-draadloos-je-baby-fles-verwarmen/9300000175989849?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 maanden geleden

Reactie op FlexibeleCactus497201

Wij gebruiken deze van Luvion en bevalt erg goed! Bekijk LUVION庐 Ultra Pro ...
Kun je ook hegen flesjes opwarmen met dit?
Die van Luvion is echt geweldig. Philips Avent flessen passen erop zonder adapter maar je krijgt er 2 standaard bij voor bv. Difrax en dr. Brown.

5 maanden geleden

Dankjullie wel dames馃 moet alleen een adapter voor hegen hebben 馃槄 en die is bijna nergens meer verkrijgbaar nu pff

5 maanden geleden

Ik ben zeer van de BabyMoov. Flesje wordt niet opgewarmd, maar het is een thermosfles die opwarmt en de inhoud giet je over. Dus je hoeft niet te kijken of bepaalde flesjes erop passen, want dat hoef je er niet op te zetten. Je kan ervoor kiezen om het de hele dag warm te houden of anders warmt het op binnen een paar minuten. Je kan er ook koffie en soep in doen. https://www.wehkamp.nl/babymoov-flessenwarmer-moov-feed-green-17270011/?MaatCode=000&utm_source=google&utm_medium=cpc_shopping&utm_id=16686204919&utm_term=172700110000&utm_marketing_tactic=NL&gad_source=1&gad_campaignid=16686204919&gbraid=0AAAAAD39YjtX_H-ARxU1y4Q_Qmm7n3sHU&gclid=Cj0KCQjw4qHEBhCDARIsALYKFNO42p87IriMn75e9G5vkzAGVh-Fp38-jxYrJ5CV8ZgHGGugIr00lYQaAlMGEALw_wcB

5 maanden geleden

Reactie op Ay

Dankjullie wel dames馃 moet alleen een adapter voor hegen hebben 馃槄 en die ...
Ahhh ja dat is jammer. Je zou nog kunnen overwegen om het te verwarmen in een ander flesje en daarna over te gieten in je Heegen.

5 maanden geleden

Reactie op Lauw1993

Ik ben zeer van de BabyMoov. Flesje wordt niet opgewarmd, maar het is een t ...
Ruik je geen silicone? Ik heb namelijk 1 gekocht van vulpes goods echter bah ik ruik zo sterk die silicone ondanks dit gewassen te hebben. Daarom stuur ik deze weer terug. Babymoov had ik inderdaad ook op het oog echter lees k zo wisselende verhalen dat k twijfelde. Opwarmen duurt lang? En batt snel leeg?

5 maanden geleden

Reactie op Ay

Ruik je geen silicone? Ik heb namelijk 1 gekocht van vulpes goods echter ba ...
Nee, nooit geroken en wij hebben deze best actief gebruikt ook met vakanties. Opwarmen vind ik best meevallen qua tijd. Is iets van 4 minuten. Batterij gaat meerdere flesjes mee. Alleen wij gingen het altijd einde dag weer opladen voor de volgende dag, dat vonden wij zelf fijn.

5 maanden geleden

De babymoov heb ik ook, ben er ook erg tevreden over. En ik laad hem ook elke keer na gebruik ff op, dan weet ik zeker dat hij het goed doet.

Reactie op Ay

Dankjullie wel dames馃 moet alleen een adapter voor hegen hebben 馃槄 en die ...
Dan is die van baby Moov heel goed en zeker een aanrader.

5 maanden geleden

Ik heb de my bambinis en heb voor je opgezocht, de flessen die gebruikt kunnen daarop. Jouw fles heeft adapter 8 nodig. Ik ben zeer tevreden over deze warmer.

5 maanden geleden

Ik heb steeds in de ochtend een thermoskan gekookt water gevuld en op het moment van fles maken dat water met koud wat gemengd. Is dat een optie?