8 Reacties

2 weken geleden

Geen ervaring mee, maar als jij redelijk rechtop in bed zit in de kussens en hem met zn rugje tegen jou aan laat liggen valt hij misschien in slaap (en ligt hij niet) Mijn meneertje valt zo elke avond inslaap voordat ik hem neerleg. Beterschap!

2 weken geleden

Dit heeft mijn dochter ook gehad, toen was ze nog maar 6 maanden was en nog om de 3 uur ongeveer een een fles kreeg. Was echt een groot drama om dit te kunnen doen met die tijden! Toen de kuurt eigenlijk al zo goed als over was zeiden de medewerkers van de apotheek tegen me dat ik eigenlijk bij de huisarts andere medicijnen had moeten eisen, dat niet mogelijk was met een klein kindje. Dus wellicht is dat een optie voor je om te doen. Volgens mij kijken sommige huisartsen meer alleen naar de werking van het medicijn en niet zo zeer naar de wijze van het innemen.

2 weken geleden

Heel toevallig heeft mijn man momenteel die antibiotica i.v.m. een wond die gehecht moest worden. Maar zelfs hij heeft er moeite mee, wat een vervelende vorm van innemen met wel/niet eten en niet liggen enzo! Dus geen tips, maar wel herkenning dat het zelfs voor een volwassen vent vervelend is om in te nemen. Zou zoals hieronder is genoemd ook vragen of er een andere variant is om in te nemen.

2 weken geleden

Als het niet lukt, meestal is het ook een beste hoeveelheid, een andere kuur vragen via de huisarts (azitromycine is maar 1x per dag en maar drie dagen achter elkaar). Dit is ook effectief tegen krentenbaard (is denk ik alleen niet volgens protocol van de huisarts).

2 weken geleden

Wij hebben dit idd gehad en ook wel gedaan. Maar wat een gedoe was het, ugh! Wij hebben m lekker verder laten slapen op ons overigens. Dat ging wel.

2 weken geleden

Wij hadden dit voor ons zoontje van 18 maanden. Wij hadden het zo getimed dat we het altijd gaven direct na het slapen. Bij wakker worden, dan uur spelen - eten. Voor middagslaapje eten - middagslaapje - uur spelen - eten Avondeten, uur wachten, geven en tandenpoetsen en dan laten slapen Enorm gedoe maar op deze manier was het het beste te doen en het werkte icm zalf heel goed. Sterkte ermee!

2 weken geleden

Rechtop op je schouder laten liggen en zo in slaap laten vallen. Bij mij werkt zitten in de stoel het beste, mijn vriend loopt rond. Kleine valt dan in slaap en leggen we wanneer t kan eerst in onze armen recht/wieg houding en dan in bed anders wordt ze wakker. Hier ivm verborgen reflux al maanden zo. Veel sterkte

3 dagen geleden

Oh deze antibiotica 😭 echt verschrikkelijk vies ook onze dochter inmiddels drie heeft het er nog over. Sterkte en succes voor jullie! En dan niet liggen ik had haar dan altijd lekker rustig op schoot want ze was ook erg overstuur van het krijgen van deze antibiotica