10 Reacties

9 maanden geleden

Wij zijn 3 weken geleden naar landal wirftal in de Eifel geweest! Is ons goed bevallen, maar is inderdaad wel steil dus deden bijna alles met de auto.

9 maanden geleden

Ik ben al jaren enorm te spreken over het Hof van Saksen in Drenthe. Voor jonge kinderen is dit park geweldig. Het is vele malen luxer dan een centerparcs .

9 maanden geleden

Reactie op immevanschijndel

Ik ben al jaren enorm te spreken over het Hof van Saksen in Drenthe. Voor j ...
Wij wonen in Meppel, Drenthe 🤣 voor ons dan niet echt een vakantie haha!

9 maanden geleden

Reactie op Marr_

Wij wonen in Meppel, Drenthe 🤣 voor ons dan niet echt een vakantie haha!
Dat is dan wel heel dichtbij ja🤣

9 maanden geleden

Wij zijn 2x bij Landal Eifeler Tor geweest. Ik vond het een leuk, klein park. Leuke binnenspeeltuin en prima eten bij het restaurant. Buiten het hoogseizoen zijn niet altijd beide restaurants dagelijks geopend maar een beetje om en om. De huisjes liggen inderdaad op een steile helling, als je helemaal beneden zit is het een flinke klim. Wij hebben om die reden beide keren voor een appartement gekozen. Dan zit je gewoon bovenaan de berg bij de Boulevard met restaurant, winkel en zwembad. Appartementen zijn heel erg ruim,en een prima balkon!

9 maanden geleden

Wij zijn naar les jardins de Durbuy geweest. Even goed kijken welk huisje je selecteert maar heel veel zijn volledig gerenoveerd. Wij waren er erg tevreden over.

9 maanden geleden

Hoi, wij zijn in Landal Wirfttal en Lansl Warsberg geweest. Vond beide een leuke plek. Alleen in Wirfttal was het best ver naar de receptie en zwembad enzo. En zou daar goed opletten dat een een vernieuwd huisje hebt want wij hadden een oude en dat was ook wel ècht heel oud. Warsberg was heel mooi en het was daar heel leuk dat je vanaf het park met een stoeltjeslift naar Saarburg kon.

9 maanden geleden

Hoi! Hof van saksen zijn we geweest met drie maanden. Hadden een luxe wellness huisje met sauna en jacuzzi. Dat was ideaal als de kleine op bed lag en overdag gingen we zwemmen in het zwembad. Aanrader dus! Vorige week waren we in een huisje in de Ardennen via Ardennes etappes. Heel mooi huisje maar dan moet je er wel op uit want lag (dat wilden we graag) in de middle of nowhere.

9 maanden geleden

Reactie op MadameM

Wij zijn 2x bij Landal Eifeler Tor geweest. Ik vond het een leuk, klein par ...
Thanks voor de tip! En hoe vond je de omgeving? Kan je je daar een week vermaken? Incl uitstapje naar dorpjes en bijv Keulen. Heb je ook gefietst daar bij de appartementen?

9 maanden geleden

Reactie op Marr_

Thanks voor de tip! En hoe vond je de omgeving? Kan je je daar een week ver ...
Het is een mooie omgeving, maar wel heel heuvelachtig en stijl. Mijn man is wielrenner en die heeft veel gefietst maar voor mij was het veel te stijl. Wij hebben alle gezinsuitjes met de auto gedaan. Wilder Kermeter natural adventure park Barrierefreier Naturerlebnisraum Wilder Kermeter is een leuk en leerzaam wandelingetje doorheen bos, en wildpark Schmidt hebben we meerdere keren bezocht. Ook kan je nog met een treintje rond of een boottocht. Wij hadden geluk met prachtig weer dus zijn ook dagen op het park gebleven om lekker van het buitenbad te genieten ☀