19 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb nu de magnesium spray van lucovitaal. Ik had van andere begrepen dat het werk. Ik vond zelf na eerste keer gebruiken( paar dagen geleden) niet echt prettig voelen. Heb het 2 keer gebruikt daarna niet meer. Maar er staat ook bij na 10 min ook af te spoelen( hoeft niet). Had ik dus ook niet gedaan. Ik denk zelf dat het fijner is om het af te spoelen. Maar merkte doen helaas niks van beter slapen. Ik ga het morgen weer proberen. 36+2 weken.

8 maanden geleden

Jazeker. Ik gebruik de spray nu een maand en ik ben vandaag precies 39 weken. Ik gebruik het op mijn onderbenen en laat het dan 10 minuten voor slapen intrekken. Het werkt bij mij echt. Ik heb ook geen krampen in mijn benen meer en wordt nog af en toe 1 keer wakker om te gaan plassen.

8 maanden geleden

Die spray heb ik ook staan maar niet echt fan van. Heel blij met de magnesium vlokken van zechsal. Voetenbadjes of lekker mee in bad . Slaap daarna een aantal nachten heel goed.

8 maanden geleden

Reactie op SKS1988

Ik heb nu de magnesium spray van lucovitaal. Ik had van andere begrepen dat ...
Ik heb hem ook echt net geprobeerd. Verschrikkelijk haha. Overal jeuk, misschien morgen maar proberen en dan inderdaad afspoelen na 10 minuten.

8 maanden geleden

Reactie op Lauw1993

Jazeker. Ik gebruik de spray nu een maand en ik ben vandaag precies 39 weke ...
Nou dat zou geweldig zijn om een keer paar uur achter elkaar te slapen. Ben kapot pfff.

8 maanden geleden

Reactie op ESVD

Ik heb hem ook echt net geprobeerd. Verschrikkelijk haha. Overal jeuk, miss ...
Dat je iets van warmte of tintelingen voelt betekent dat het werkt en opgenomen wordt. Ik laat het 10 min inwerken. Spoel het niet af, maar haal wat niet opgenomen is weg met een natte handdoek.

8 maanden geleden

Reactie op Lauw1993

Dat je iets van warmte of tintelingen voelt betekent dat het werkt en opgen ...
Ja klopt, maar dit waren geen tintelingen meer maar jeuk

8 maanden geleden

Reactie op ESVD

Gebruik je m op je benen? Want als je die net geschoren hebt, is het niet chill nee 😅😂

8 maanden geleden

Reactie op JuffrouwE

Gebruik je m op je benen? Want als je die net geschoren hebt, is het niet c ...
Haha nee niet eens

8 maanden geleden

Reactie op Lauw1993

Jazeker. Ik gebruik de spray nu een maand en ik ben vandaag precies 39 weke ...
Hier dezelfde toepassing en ervaring☺️

8 maanden geleden

Reactie op ESVD

Mijn man heeft dat ook bij de spray, maar niet bij de gel.

8 maanden geleden

Reactie op ESVD

Ja klopt, maar dit waren geen tintelingen meer maar jeuk
Ja had ik ook! Maar ik doe het op mijn armen en benen, even 10/15 minuten afleiding zoeken en spoel ik het af. Werkt idd als een malle

8 maanden geleden

Magnesium olie van Holland & Barrett is ook erg fijn om te gebruiken! Ik masseer mn voeten er altijd mee in voor het slapen gaan. Ook goed tussen de tenen masseren, want daar is je huid dunner en wordt het sneller opgenomen:)

8 maanden geleden

Jeuk... En slaap er niet beter van. Na afspoelen geen jeuk maar slaap er ook niet beter van. Helpt wel een beetje tegen nachtelijke krampen in mijn kuiten.

8 maanden geleden

Wil je het gebruiken om beter te slapen, of heb je een onrustig lichaam?

8 maanden geleden

Reactie op Reinaa

Jeuk... En slaap er niet beter van. Na afspoelen geen jeuk maar slaap er oo ...
Wellicht is de gel een uitkomst. Mijn man kan ook niet tegen de spray

8 maanden geleden

Reactie op tompouce

Wellicht is de gel een uitkomst. Mijn man kan ook niet tegen de spray
Ga ik proberen! Bedankt voor de tip.

8 maanden geleden

Waarom geen supplementen?

8 maanden geleden

Reactie op BellV

Waarom geen supplementen?
Ik slik ook supplementen, maar die hielpen niet bij de nachtkrampen in de benen en bij het slapen. Dus vandaar dat ik voor het slapengaan de spray gebruik.