Ik heb nu de magnesium spray van lucovitaal. Ik had van andere begrepen dat het werk. Ik vond zelf na eerste keer gebruiken( paar dagen geleden) niet echt prettig voelen. Heb het 2 keer gebruikt daarna niet meer. Maar er staat ook bij na 10 min ook af te spoelen( hoeft niet). Had ik dus ook niet gedaan. Ik denk zelf dat het fijner is om het af te spoelen.
Maar merkte doen helaas niks van beter slapen. Ik ga het morgen weer proberen.
36+2 weken.
Jazeker. Ik gebruik de spray nu een maand en ik ben vandaag precies 39 weken. Ik gebruik het op mijn onderbenen en laat het dan 10 minuten voor slapen intrekken. Het werkt bij mij echt. Ik heb ook geen krampen in mijn benen meer en wordt nog af en toe 1 keer wakker om te gaan plassen.
Die spray heb ik ook staan maar niet echt fan van.
Heel blij met de magnesium vlokken van zechsal.
Voetenbadjes of lekker mee in bad . Slaap daarna een aantal nachten heel goed.
Ik heb hem ook echt net geprobeerd. Verschrikkelijk haha. Overal jeuk, miss ...
Dat je iets van warmte of tintelingen voelt betekent dat het werkt en opgenomen wordt. Ik laat het 10 min inwerken. Spoel het niet af, maar haal wat niet opgenomen is weg met een natte handdoek.
Magnesium olie van Holland & Barrett is ook erg fijn om te gebruiken! Ik masseer mn voeten er altijd mee in voor het slapen gaan. Ook goed tussen de tenen masseren, want daar is je huid dunner en wordt het sneller opgenomen:)
Jeuk... En slaap er niet beter van. Na afspoelen geen jeuk maar slaap er ook niet beter van. Helpt wel een beetje tegen nachtelijke krampen in mijn kuiten.
Ik slik ook supplementen, maar die hielpen niet bij de nachtkrampen in de benen en bij het slapen. Dus vandaar dat ik voor het slapengaan de spray gebruik.