9 Reacties

6 dagen geleden

Ik zou eerder kijken voor een love to dream Inbaker slaapzak, ze hebben ook transitie slaapzakken voor als het zover is om af te bouwen :) Ze vallen redelijk "normaal" afhankelijk van welke maat de kleine nu heeft (56 of hoger) zou ik een middelmaat nemen :)

6 dagen geleden

Reactie op LauraLove

Ik zou eerder kijken voor een love to dream Inbaker slaapzak, ze hebben oo ...
Wat is het verschil?? 🙈

6 dagen geleden

Ik heb een M besteld (8 weken, 56-62, ongeveer 6 kilo). Ik ben zo tevreden over de slaapzak!! Hij slaapt echt een stuk beter

6 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Wat is het verschil?? 🙈
Dat is hetzelfde? Wij hebben maat M voor onze dochter van nu 8 weken. Tikkie ruim nog maar strak genoeg. Ze slaapt er heerlijk in! Zou wel de wintereditie nemen, vind de gewone heeel erg dun zeker voor 's nachts!

6 dagen geleden

Reactie op Boysmom__

Wat is het verschil?? 🙈
Hoe bedoel je? 😅 ben niet echt meer wakker haha

6 dagen geleden

Reactie op Nootje2020

Dat is hetzelfde? Wij hebben maat M voor onze dochter van nu 8 weken. Tikki ...
Dankjewel voor de reactie! 😊 was niet echt meer wakker (nog steeds niet 😅) tijdens het typen van de reactie

5 dagen geleden

Ik heb eerst puckababy geprobeerd, en traditioneel inbakeren, maar heb nu de swaddle up (1.0 tog, maat S) en wauw! Ze slaapt veel liever met haar armen omhoog en slaapt nu veel beter. Kan ook daarmee beter zelfstandig in slaap komen. Heb nu op Vinted een winter variant (2,5 tog) besteld.

5 dagen geleden

Reactie op Lottie022

Ik heb eerst puckababy geprobeerd, en traditioneel inbakeren, maar heb nu d ...
Oh ze is trouwens 7+5 weken, ongeveer 4.8 kilo. Maat S zit al redelijk aan de strakke kant. Maar ze draagt ook wasbare luiers dus ze heeft een dik kontje haha

5 dagen geleden

Wij hebben voor de eerste ook een love to dream gebruikt. Was top! Voor de tweede twijfel ik. Hij lijkt comfortabeler in een puckababy maar zou ook gewenning kunnen zijn