Wij zitten er aan te denken om een swaddle up te kopen / inbakerslaapzak. Ik vroeg me alleen af welke maat ( vallen ze groot of klein) en welke TOG waarde aangezien het koude weer er aan komt.
Ik zou eerder kijken voor een love to dream Inbaker slaapzak, ze hebben ook transitie slaapzakken voor als het zover is om af te bouwen :)
Ze vallen redelijk "normaal" afhankelijk van welke maat de kleine nu heeft (56 of hoger) zou ik een middelmaat nemen :)
Dat is hetzelfde? Wij hebben maat M voor onze dochter van nu 8 weken. Tikkie ruim nog maar strak genoeg. Ze slaapt er heerlijk in! Zou wel de wintereditie nemen, vind de gewone heeel erg dun zeker voor 's nachts!
Ik heb eerst puckababy geprobeerd, en traditioneel inbakeren, maar heb nu de swaddle up (1.0 tog, maat S) en wauw! Ze slaapt veel liever met haar armen omhoog en slaapt nu veel beter. Kan ook daarmee beter zelfstandig in slaap komen.
Heb nu op Vinted een winter variant (2,5 tog) besteld.
Ik heb eerst puckababy geprobeerd, en traditioneel inbakeren, maar heb nu d ...
Oh ze is trouwens 7+5 weken, ongeveer 4.8 kilo. Maat S zit al redelijk aan de strakke kant. Maar ze draagt ook wasbare luiers dus ze heeft een dik kontje haha
Wij hebben voor de eerste ook een love to dream gebruikt. Was top! Voor de tweede twijfel ik. Hij lijkt comfortabeler in een puckababy maar zou ook gewenning kunnen zijn