16 Reacties

vorig jaar
Ik heb er 2 gekocht toen ivm de prijs om mee te slapen. Niet zozeer als voedingskussen bijvoorbeeld. Je merkt dat de vulling echt snel plat wordt, dus dit ga je niet lang gebruiken. Maar voor het zij slapen vind ik het nu wel fijn 😊

vorig jaar
Geen ervaring met die van action. Maar ik heb 1 week geleden deze besteld omdat ik echt niet meer comfortabel kon slapen. Ik moet zegge ik slaap terug als een engel nu🥹 het ondersteunt heel mijn lijf. Waarschijnlijk wel wat duurder dan die van action maar ik vind het zeker de prijs waard Bekijk Zwangerschapskussen XXL | Voedingskussen | Lichaamskussen | 280cm | Incl. opbergtas | Afneembare hoes | Grijs op: https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-280cm-incl-opbergtas-afneembare-hoes-grijs/9200000107256810?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar
Ik heb er 1 van de HEMA en die ligt ook lekker en is ook stevig en blijft tot nu toe gewoon zijn vorm behouden.

vorig jaar
Ik heb die van de Action ook gekocht, ik vind hem prima voor die prijs. Ik had een andere eerst van een duur merk en na 2 jaar was die op. Maar wilde geen dure meer kopen. Die van de Action bevalt tot nu toe prima.

11 maanden geleden
Ik had hem gekocht om uit te testen of ik zo'n C (of V ligt er aan hoe je het ziet) vorm wel fijn vond. Ik slaap er sinds dien elke dag mee en mijn vriend komt er ook gezellig bijliggen 😂