6 Reacties

19 dagen geleden

Zeker! Echt een aanrader. Ik heb hem zelf via Vinted gekocht. Helemaal top!

19 dagen geleden

Ik heb het shirt ook. Heel handig. Via vinted gekocht.

19 dagen geleden

Ik heb m nieuw gekregen, in een maat M (zwart), maar omdat ik nu grotere borsten heb zit het te strak. Kan helaas niet meer terug. Mocht je interesse hebben dan zou je het kunnen overnemen, is alleen uitgewassen? Ik heb het nu een maatje groter besteld en is erg fijn in gebruik.

18 dagen geleden

Let wel op: dit is eigenlijk alleen bedoeld om te buidelen. Niet als draagzak etc. Het is namelijk niet ergonomisch voor de baby en ook niet "veilig".

18 dagen geleden

Ik heb hem mijn man gegeven met vaderdag als pre baby cadeautje. En wij vinden het shirt beide fijn. Niet voor uren achter elkaar if heel actief dingen doen. Maar wel bv haar uit de auto naar binnen tillen als het wat verder lopen is of lichte activiteiten in huis.

18 dagen geleden

Ja zeker! Nu bij mijn 2e kindje weer dagelijks aan (heb er zelfs 2 😅🤩), zo makkelijk om hem hierin te doen en hij vindt het ook echt heel fijn. Hij valt vaak in slaap in het shirt, en ik heb mijn handen vrij om dingen in het huishouden te doen, echt ideaal! Of ik kan hem slapend overleggen in de kinderwagen of box, echt top! Veel fijner dan een draagzak. Het is ook temperatuur regulerend, dus hij zit heerlijk warm bij mij in het shirt, en voelt ook mijn hartslag, je kindje gaat hier heel gelukkig mee zijn!!