8 Reacties

14 dagen geleden

Wij gebruiken nu ongeveer 1,5 week de omneo voeding, en de krampjes zijn aanzienlijk minder de voeding is wel dikker dus was eerst even zoeken welke speen we erop moesten doen. Voor de moeizame stoelgang helpt het helaas (nog) niet bij ons.

14 dagen geleden

Bij mijn dochter gebruikte ik omneo maar wel gemixt met normale voeding. Dit werkte goed bij haar. Geen krampjes heeft ze meer gehad.

14 dagen geleden

Ik gebruik de Kruidvat tegen krampjes en dat gaat goed!

14 dagen geleden

Ik gebruik het hier nu ook anderhalve week en we zijn er erg positief over!

14 dagen geleden

Toen onze dochter 4 weken oud was (morgen 10 weken) zijn wij gestart met Nutrilon Omneo. Wij mengen dit met de normale Nutrilon voeding. Vanaf het eerste gebruik was haar ontlasting echt direct veel beter/vloeibaar. Het verminderen van de krampjes duurde wel even. Houd er ook rekening mee dat je tussen de 6-8 weken in de krampjespiek zit. Ze is nu ook nog niet volledig vrij van krampjes, maar het is wel veel minder. In het begin huilde ze wel eens drie uur achter elkaar, nu laat ze veel meer scheetjes en zijn de pieken veel korter (max 10 minuutjes ongeveer). Wij zijn heel blij met de overstap!

14 dagen geleden

Sinds gebruik geen krampjes meer

14 dagen geleden

Duurde bij ons echt wel 2,5 week totdat we wat merkten qua kramp. De stoelgang komt nog niet echt goed op gang, ze poept om de dag, en dan ook ineens heel veel die dag. Kan ook zijn dat ze uit de krampenpiek is, ze is nu 6+4 weken oud. Wij mixen 3 scheppen omneo met 1 schep normale, en gebruiken dr brown fles met S speen difrax. Was wel echt een zoektocht naar de juiste flesspeen, in het begin kreeg ze er niks uit. Wij hebben overigens ook infacol, kruidvat darmkrampen druppels geprobeerd, maar hier kreeg ze weer last van reflux van. Cinnababy en probiotica van laveen werken hier ook goed.

13 dagen geleden

Wat betreft de krampjes weet ik het niet maar de ontlasting van onze dochter werd door de Omneo heel dik ipv dat ze vaker stoelgang zou hebben zoals we hoopten. Wij zijn toen weer terug op de gewone Nutrilon gegaan.