Hi!
Ik heb ervaringen nodig van kindjes met koemelkallergie die pepti of neocate gebruiken, want ik zie door het bomen het bos niet meer en twijfel aan alles. Wij hebben een dochter van nu 5 weken oud en sinds ze 2 dagen oud is krijgt ze flesvoeding waarna de klachten begonnen; veel huilen na elke fles, soms tijdens de fles, krijsen van de pijn, obstipatie, pukkeltjes in haar gezicht, overstrekken, verborgen reflux en veel schoppen met haar beentjes. Sinds vorige week lopen we bij de kinderarts en die vermoedt KMA dus zijn we vorige week gestart met pepti. We leken na een paar dagen wel wat verbetering te merken maar de klachten waren wel nog steeds aanwezig, maar de huilaanvallen duurde wat minder lang en iets minder intens. Nu sinds 2 dagen (dus een week sinds de start pepti) merken we dat de klachten weer toenemen. We mogen nu de volgende stap proberen dus ik denk neocate.
Mar ik wil graag weten of ouders dit herkennen? Kan het eerst verbeteren en daarna weer erger worden?
Ik ben zo bang dat het toch geen KMA is en de hele zoektocht weer opnieuw begint ):