Ik weet dat er al een topic over is, maar kan hem niet vinden.
A.s. maandag krijgt mijn zoontje het rota vaccin. Nu lees ik allemaal horror verhalen over de bijwerkingen die kindjes krijgen. Ik zie heel erg tegen maandag op.
Iemand al ervaringen met dit vaccin?
Hi! Ik heb hier een topic over geplaatst waar heel veel ervaringen in gedeeld zijn. Topic heeft: rota vaccinatie. Misschien kun je hem zo nog vinden! :)
Hier heeft ons dochtertje gisteren het vaccin gekregen, tot nu toe slaapt ze veel en laat ze veel windjes en drinkt ze wat minder. Mag niet klagen tot nu toe.
Ons zoontje had op die dag zelf 1 keer een blow out en sliep iets meer maar verder had hij nergens last van. Zou me niet teveel zorgen erover maken. Als hij het virus zelf uiteindelijk krijgt zonder vaccinatie gaat hij er veel meer last van krijgen.
Onze dochter heeft de eerste paar dagen verhoging en lichte koorts gekregen.
Nu heeft ze voornamelijk (dag 10 na vaccinatie) last van scheetjes en dunne ontlasting en ze drinkt minder. Ze is erg onrustig tijdens het drinken. Verder wel een blije baby! Hopelijk gauw weer de oude.
Mijne kleine heeft hem afgelopen dinsdag gehad ze was hangerig ook deed ze minder goed drinken (vaker komen voor de fles) verder laat ze scheetjes en mogen we niet klagen
Helemaal geen slechte ervaring. Dochtertje had een paar dagen niet gepoept en heeft die dag wel een flinke poepluier gehad maar verder geen bijwerkingen. Haar ontlasting was ook verder zoals normaal. Ik zou je vooral afraden om forums en blogs te lezen. Dat zijn vooral de uitzonderingen. Vaccins beschermen je kindje en de bijwerkingen zijn minimaal. Zeker minder erg dan als je kindje ziek wordt van het virus.
Hier niks van gemerkt anders dan wat er al speelde door de fase waarin ze zat.
Let wel: in de periode dat Rota wordt gegeven is vaak al een krampjes en huil piek dus ja soms komt het daardoor maar soms past het ook bij andere dingen die al spelen rond de 8 en 12 weken.