31 Reacties

18 uur geleden

Ik had de topic gepost hebben ze gesloten vanwege heftige discussies te vermijden

18 uur geleden

Hi! Ik heb hier een topic over geplaatst waar heel veel ervaringen in gedeeld zijn. Topic heeft: rota vaccinatie. Misschien kun je hem zo nog vinden! :)

18 uur geleden

Hier heeft ons dochtertje gisteren het vaccin gekregen, tot nu toe slaapt ze veel en laat ze veel windjes en drinkt ze wat minder. Mag niet klagen tot nu toe.

18 uur geleden

Hoi, mijn zoontje heeft er weinig last van gehad😄

18 uur geleden

Ons zoontje had op die dag zelf 1 keer een blow out en sliep iets meer maar verder had hij nergens last van. Zou me niet teveel zorgen erover maken. Als hij het virus zelf uiteindelijk krijgt zonder vaccinatie gaat hij er veel meer last van krijgen.

18 uur geleden

Onze dochter heeft de eerste paar dagen verhoging en lichte koorts gekregen. Nu heeft ze voornamelijk (dag 10 na vaccinatie) last van scheetjes en dunne ontlasting en ze drinkt minder. Ze is erg onrustig tijdens het drinken. Verder wel een blije baby! Hopelijk gauw weer de oude.

18 uur geleden

Mijn zoontje heeft hem dinsdag gehad en heeft gelukkig nergens last van gehad☺️

18 uur geleden

Mijn dochter heeft hem afgelopen woensdag gehad, tot nu toe heeft ze nergens last van

18 uur geleden

Onze dochter heeft het vaccin vanmorgen gekregen. Hele blije baby nog steeds, wel wat aanhankelijke en slaperiger. Het valt tot nu toe mee..

18 uur geleden

Mijne kleine heeft hem afgelopen dinsdag gehad ze was hangerig ook deed ze minder goed drinken (vaker komen voor de fles) verder laat ze scheetjes en mogen we niet klagen

18 uur geleden

Mijn zoontje heeft nergens last van gehad

17 uur geleden

Afgelopen maandag gehad. Maandag en dinsdag diarree en stinkscheetjes. Nu vooral nog scheetjes en wat minder goed drinken.
Helemaal geen slechte ervaring. Dochtertje had een paar dagen niet gepoept en heeft die dag wel een flinke poepluier gehad maar verder geen bijwerkingen. Haar ontlasting was ook verder zoals normaal. Ik zou je vooral afraden om forums en blogs te lezen. Dat zijn vooral de uitzonderingen. Vaccins beschermen je kindje en de bijwerkingen zijn minimaal. Zeker minder erg dan als je kindje ziek wordt van het virus.

17 uur geleden

Vorige week maandag gehad. Op wat diarree en een chagrijnige dag na had hij er geen last van

17 uur geleden

Hier heeft ze hem ook gehad en heb echt helemaal niks aan haar gemerkt. De tweede krijgt ze over twee weken

17 uur geleden

Hier niks van gemerkt anders dan wat er al speelde door de fase waarin ze zat. Let wel: in de periode dat Rota wordt gegeven is vaak al een krampjes en huil piek dus ja soms komt het daardoor maar soms past het ook bij andere dingen die al spelen rond de 8 en 12 weken.

16 uur geleden

Ons zoontje had er helemaal geen last van! 😊

15 uur geleden

Hier ook weinig last, wel volle luiers die dag en veel geslapen!

15 uur geleden

geen last gehad hier!

15 uur geleden

Hier 1 goede diaree luier en verder wat meer geslapen. Niks aan de hand