32 Reacties

17 uur geleden

Vorige week heeft onze dochter het vaccin gehad en is gewoon een hele blije en rustige baby gebleven! Nu lees ik wel over de ontplofte luiers, die heeft zij ook gehad.

16 uur geleden

Ik zag er ook wat tegenop, maar weinig van gemerkt! 2 diaree luiers, verder helemaal niks. Gewoon een vrolijke baby!

16 uur geleden

Wij hebben hem geskipt

16 uur geleden

Hier een dag of 3 wat krampjes maar niets extreem , voor de rest niks van bijwerkingen

14 uur geleden

Alleen wat meer slapen

14 uur geleden

Hier woensdagmiddag geweest. Dag erna meer (diarree) luiers en hij is onrustiger. Echt krijsen en gillen ipv huilen, denk van de buikpijn. Echt sneu. Even doorbijten 🥲

14 uur geleden

Door alle verhalen zag ik er ook tegen op. Maandag ochtend gehad. ‘s middags huilerig dit eindigde in een flinke diarree luier. Verder nergens last aan gehad. Verschilt dus echt per kindje!

14 uur geleden

Ik las ook alleen horror dingen en twijfelde echt of we dit moesten doen. Maar viel reuze mee, dag zelf heel slaperig (lekker rustig dus 😜) en dag erna wat meer kramp maar dat kan natuurlijk ook de leeftijd zijn. Daarna niets meer gemerkt! Viel me dus alles mee!

10 uur geleden

Hier niks gemerkt

3 uur geleden

Hier ook niks gemerkt..

3 uur geleden

Hier hadden we op dag 6,7 en 8 na de vaccinatie pas last. Veel spugen, diarree en slecht drinken. Daarna ook direct weer een blije baby!

één uur geleden

Herkenbaar hoor. Wij zagen er ook erg tegenop. Onze ervaring: Dag zelf veel slapen. Twee dagen later best prikkelbaar en veel huilen, maar na een goede poepluier was dat klaar. Al met al viel het gelukkig wel mee! Bij de tweede dosis zouden de bijwerkingen minder zijn. Wij vonden ook een paar dagen de plasluiers chemisch ruiken. Meer die dit hadden?