21 Reacties

5 maanden geleden

Onze kleine meid vind het soms ook fijn. Ik speel het dan gewoon af via youtube/ spotify. Heb hier niet een speciaal iets voor aangeschaft

5 maanden geleden

Ons dochtertje vind het ook fijn. Wij hebben pas bij de Action een white noise apparaat gekocht voor €4. Daarvoor gewoon op youtube

5 maanden geleden

Ik heb een white noice apparaat met verschillende geluiden en merk dat als ik de wind of het hartslag geluid afspeel dat hij langer slaapt

5 maanden geleden

Hier werkt de afzuigkap in de keuken ideaal 🙈 voor op de dag in de box, anders zelf een box met Spotify voor op de slaapkamer

5 maanden geleden

Wij slapen altijd met white noise, mn zoontje slaapt daar heel goed op! Op de iPhone kun je het ook aanzetten. Weet even niet meer precies hoe je het vindt, maar je kunt het dan bij het menu toevoegen waar je ook de vliegtuigstand en wifi etc kunt aanzetten op je beginscherm. Als het bij ons niet aanstaat wordt hij bijna niet rustig en zodra we het aanzetten (op begin altijd vol volume zodat het boven zijn gemopper uitkomt😅) dan wordt hij stil. We zetten het gedurende de avond steeds zachter natuurlijk. We merken als de white noise uitvalt (hadden eerst zo’n knuffel) precies op het moment dat hij van de ene naar de andere slaap cyclus gaat, dat hij dan ook echt wakker wordt en opnieuw in slaap geholpen moet worden, met white noise is dit niet nodig

5 maanden geleden

Wij hebben ook het apparaatje van de Action, maar het is niet hetzelfde merken we, ons dochtertje slaapt nog steeds veel liever in een druk tuincentrum (!) dan op haar kamertje 🙈 Geen idee hoe dit werkt met baby's hahaha.

5 maanden geleden

Ik heb deze knuffel met rustgevende geluiden aangeschaft die je aan de reiswagen en het bed kan hangen. https://www.amazon.nl/Cloud-geluidsmachine-reisformaat-automatische-uitschakeling/dp/B000J6CDY6?th=1&psc=1

5 maanden geleden

Wij hebben dit apparaat: Bekijk Numsy Touch White Noise Machine Baby - Witte Ruis Machine op: https://www.bol.com/nl/p/numsy-touch-white-noise-machine-baby-witte-ruis-machine/9300000052201240?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp We zetten hem bij ieder dutje en ‘s nachts aan en het werkt hier fantastisch. Ze slaapt echt langer door.

5 maanden geleden

Ons zoontje slaapt ook altijd met white noise. Wij gebruiken een apparaatje van Numsy. Werkt heel fijn en superlange batterijduur, kun je de hele nacht aan laten:)

5 maanden geleden

Hier slaapt ze er al heeel lang mee. Van af 2 weken oud ofzo al. In combinatie met inbakerslaapzak

5 maanden geleden

White noise is zeker een aanrader !

5 maanden geleden

Ik heb een white noise app. Kun je kiezen welke geluiden en hoe luid. Er zit een timer op en tegen het einde wordt die steeds zachter (fade out). Ik zet hem op een half uurtje en dan slaapt hij meestal wel. Zit er wel aan te denken om een apparaatje te kopen, dan kan ik mijn telefoon gewoon gebruiken 😅

5 maanden geleden

Wij zetten een YouTube video op van white noise, als hij zijn grote slaapje doet zetten we hem later gewoon uit! Overdag laten we het zachtjes aan.

5 maanden geleden

Wij gebruiken de Numsy Move in combinatie met een inbakerslaapzak. Stand "fohn" werkt goed voor ons. Ook wel eens een YouTube video met föhn geluiden aangezet toen ik hem niet bij de hand had 😅

5 maanden geleden

Ik gebruik het via spotify. Maar mijn kindje slaap thuis dus heel goed in zijn eigen bedje, maar ergens anders helemaal niet behalve in de draagzak. Kinderwagen absoluut niet. (En hij schrikt heel erg van harde geluiden) heb je er iets voor gedaan dat hij zo goed slaapt als je ergens bent?

5 maanden geleden

Reactie op anne55

Ik gebruik het via spotify. Maar mijn kindje slaap thuis dus heel goed in z ...
Bedankt voor de reacties iedereen! Toch maar eens naar kijken dan Nee niets aan gedaan! Hij valt gewoon rustig in slaap, ligt vaak eerst wat rond te kijken en dan kan hij uren knock out zijn

5 maanden geleden

Wij hebben de moonie beer. Gaat in de nacht en elk dutje aan. Beetje houvast als hij ergens anders moet slapen of in camping bed met kerst enz..

5 maanden geleden

Wij hebben die van Numsy! Echt n fijn ding :)
Wij gebruiken ook white noise, maar ik ben bang dat hij straks niet meer zonder kan en dat dit dan een probleem wordt voor het slapen bij de opvang. Hoe doen jullie dit?

5 maanden geleden

Reactie op WereldwijzeVuursteen155996

Wij gebruiken ook white noise, maar ik ben bang dat hij straks niet meer zo ...
Bij ons op de opvang gebruiken ze ook white noise bij de kindjes die dst gewend zijn.