16 Reacties

vorige maand

Hier ook bij alles roept hij eten ook als hij net wakker is eten eten eteeeeee eteeeee

vorige maand

Erg herkenbaar! Ik denk als ik mijn dochtertje 5 boterhammen zou geven in de middag dat ze dat zelf nog op weet te eten 🤣
Jaaa heel herkenbaar! Ook alles wat wij eten, sowieso proberen. Als dat mondje maar gevuld is! En dan het heerlijke 'smak' geluidje als hij het lekker vindt... om van te genieten 😍 nu hij langzaam aan begint met lopen, ook wel nodig denk ik zo

vorige maand

Hier hetzelfde. Eet drie keer per dag warm en wil daarnaast nog heel veel snacks. Alles voedzaam, zonder suiker en biologisch. Hij eet zeker weten meer als ik 😂 Hij beweegt ook heel veel, dus hij zal het nodig hebben

vorige maand

Herkenbaar!! Kan ooi de hele dag door eten als ik aan zou bieden

vorige maand

Omg herkenbaar eeet zoooo zoo veel

vorige maand

Niet normaal hoeveel, ze kijkt altijd honger te hebben en eet alles

vorige maand

Onze zoon van 3 had het al zo jong en onze dochter nu ook. Wij hebben gewoon 2 kleine Bourgondiërs er bij hahahaha. Hebben ze niet van 2 vreemden hoor 😅🙈 papa en mama houden ook van lekker eten!

vorige maand

Ik ben nu wel benieuwd wat jullie veel vinden 😛. Iemand die z’n schema wilt delen? Ons zoontje eet ongeveer dit: - doordeweeks ‘s ochtends 90 ml melk koemelk uit fles + pap gemaakt van 90 ml koemelk met wat fruit / in het weekend fles van 180 ml koemelk en dan iets van een bananenpannekoekje, of gezonde wentelteefjes of wafel oid - rond 10:00 een stuk fruit - rond 12:00 twee boterhammen en soms iets van komkommer of tomaat erbij - rond 15:00 een kleine snack zoals een beetje roerei, mini gehaktballetje, wat groenten, kaas oid - rond 17:00 avondeten (dat eet hij de laatste tijd niet heel goed 😅) - rond 18:30/19:00 fles 180 ml koemelk In mijn ogen is dit normaal, maar ben wel benieuwd wat jullie kindjes eten dan 😊.

vorige maand

0630 120 ml melk 0645 1,5 of 2 boterhammen 0800 1 banaan en 1 mandarijn 1100 120ml melk 1200 warme maaltijd (bordje vol avg) 1530 1/5 komkommer en cherrytomaatjes 1700 1,5/2 boterhammen 1815 180ml melk Meestal is dit het. En tussendoor soms een cracker en water uiteraard. Hij is heel ongeduldig met eten en gaat echt schreeuwen als hij al eten ziet of als ik het klaarmaak. Hopelijk wordt dat wel minder op den duur 😅

vorige maand

Hier ook een smulpaapje! Achja hij beweegt ook veel kruipen en langs de meubels cruisen hij zal het wel nodig hebben Mijn zoontje eet en drinkt: 630-700: boterham met beleg wat hij zelf uitkiest en wat vers gesneden stukjes fruit en thee 930-1000: vers gesneden fruit en water 1130-1200: boterham met beleg soms 1,5 tot 2 boterhammen en melk 1430-1500: koekje of soepstengel of rijstwafel of snack groente net waar hij zin in heeft en water 1700: warme maaltijd met de pot mee en water daarna een toetje 1830: fles daarna naar bed

vorige maand

Hier ook een bodemloos mannetje! Ons schema is ongeveer zo: 06:30 borstvoeding 07:00 2 boterhammen en soms een helft van gekookt eitje 10:00u 2 stuks fruit 12:30u 2 boterhammen 14:00u borstvoeding of koemelk 80-100ml (we bouwen af) 16:00u yoghurt of paprika/komkommer reepjes 18:15u avondeten met de pot mee 19:00u borstvoeding

vorige maand

Hoi! Hier ook een dreumes die veel van eten houdt 🤭 06.00 180 ml halfvolle melk 07.30 1 boterham 09.00 stuk fruit 12.00 2 boterhammen 16.00 soepstengels, maisstick oid 17.30 avondeten + bakje yoghurt 19.00 100ml halfvolle melk Tussendoor bieden we hem vaak water aan, wisselt enorm hoe veel hij drinkt

vorige maand

Ooh deze vreet ook alles wat los en vast zit

3 weken geleden

Onze meid lijkt ook onverzadigbaar... Ook op de opvang en bij mn moeder zeurt ze continu om "etûh, etûh, etûh". Haar buikje stond vanavond gewoon helemaal strak van al het eten 🫢 Haar schema ongeveer: • 08.30u - 3 volkoren cracottes met meestal advocado, hummus, pindakaas of stroop. - 1 banaan, 1 kiwi - bekertje melk • 10.00u - 2 mandarijnen (het liefst eet ze een hele zak per dag) • 12.00u - 3 cracottes of 2 sneetjes volkoren brood met ei, pindakaas, hummus oid. • 14.00u - 200 tot 400(🤪) gram magere kwark met fruit •18:00u - bijna net zoveel avondeten als ik zelf (wat de pot schaft) Tussendoor steeds water, thee of melk. En dan zeurt ze nog continu om eten.

3 weken geleden

Kleine toevoeging, ze rent (letterlijk) wel de hele dag rond.