7 Reacties

15 uur geleden

Ik gebruik die van de etos nu sinds een week. Het lijkt de scherpe randjes er wel echt vanaf te halen. Wel heeft ze af toe nog krampen, maar hier is ze dan ook erg winderig.

15 uur geleden

Reactie op Lariszyb

Ik gebruik die van de etos nu sinds een week. Het lijkt de scherpe randjes ...
Deze gebruik ik samen met borstvoeding

13 uur geleden

Wij gebruiken deze nu 2,5 week. Is onze vierde voeding variatie (ze is net 8 weken...) maar dit lijkt goed te werken! Krampjes zijn een stuk minder en ontlasting is prima, maar mag nog iets regelematiger worden. En scheelt inderdaad 10 euro met een blik nutrilon. Ingrediënten zijn bijna het zelfde, maa in iets andere verhoudingen. We gebruiken ook probiotica erbij. Als ik bedenk dat we vanaf dag zes met een krijsende baby zaten en nu al 2 weken (bijna) niet, kan ik alleen maar aanraden Al doet elk kindje anders reageren natuurlijk!

9 uur geleden

Reactie op Lisa En Lotte

Wij gebruiken deze nu 2,5 week. Is onze vierde voeding variatie (ze is net ...
Daar hoop ik ook op! Ook al lange tijd met enorme onrust waardoor ze niet zelfstandig wij liggen. Hoe lang duurde het voor jullie resultaat hadden?

7 uur geleden

Reactie op Ajstr

Daar hoop ik ook op! Ook al lange tijd met enorme onrust waardoor ze niet z ...
Het krijsen bij elke fles verdween na een dag al. De heftigheid in onrust en krampen een paar dagen, verbeterde ontlasting (consequent)is rond de 2 weken echt te zien geweest. Al zijn de onrust en krampen nooit helemaal weg, en dat zeg ik terwijl er nu een baby half spartelend op mij ligt🙈

2 uur geleden

Ik heb deze een aantal weken gebruikt maar ben er sinds deze week acuut mee gestopt. Het verergerde haar reflux zó ontzettend heftig uiteindelijk... Een week geleden heeft ze van 17:00 tot pakweg 22:00 alleen maar gehuild/gekrijst. Kon haar niet neerleggen. Stonk ontzettend zuur uit haar mond en iedere keer hoorde je haar heel hard slikken en dan begon t krijsen weer. Las op internet van meerdere mensen dat de reflux langzaam erger werd hierdoor dus ben gestopt. En van de een op de andere dag is ze geen brandend maagzuur meer weg aant slikken, en stinkt ze ook niet meer uit haar mondje. . Die paar krampjes die ze nog heeft neem ik voor lief. Daar troost ik haar wel doorheen.

2 uur geleden

Reactie op Thatredhead

Ik heb deze een aantal weken gebruikt maar ben er sinds deze week acuut mee ...
Ah ik denk dat ik een ander product bedoel. Bedoel niet de voeding maar die druppels van etos tegen de krampjes!