8 Reacties
één maand geleden
Je bent niet alleeeeeeen!!!!! Ik ben wakker met een baby die ook in zijn sprongetje zit. Het is echt zo heftig en ik weet zelf ook niet wat ik aan het doen ben en hoe ik hem aan het slapen krijg want ik wil ook slapen!! Maar er is licht aan het einde van de tunnel! Ook hier komt een einde aan! Je kunt dit aan en je doet het hartstikke goed! Er is helaas geen handleiding voor kids en al helemaal niet kids in zijn situatie! Mijn man is ook aan het werk helaas en doe het voornamelijk alleen! 💓💓 ik wou dat ik de gouden tip voor je had maar het is gewoon een shit fase waar we gewoon doorheen moeten.
één maand geleden
Je bent zeker niet alleen! Kan je bij familie om wat hulp vragen wellicht? Tot vrijdag alleen is erg lang.
Geef je borstvoeding? De laatste voeding (19u) weigert mijn baby om uit de borst te drinken. Heel onrustig, is hij dan (strekken, huilen). Sinds een paar dagen kolf ik de laatste voeding en geven we in een flesje. Dan drinkt ie wel, en goed ook. Misschien kanj je dat ook eens proberen als je bv geeft.
Sterkte!
één maand geleden
Nee je bent idd niet alleen 💖 mijn man is ook bijna altijd aan het werk, avonden ochtenden weg. Ik ik probeer mijn eigen routine te maken ik het alleen red. Maar soms lukt het niet , ben ik het helemaal zat om met 2 kids te zijn. Dan zorg ik dat ik een uitje heb, naar een vriendin bijv en met koken de oudste op de iPad (liever niet maar dan kan ik koken want de baby huilt ) en soms lukt het gewoon even niet. Dan leg ik haar beneden in de box (huilend) en dan loop ik even naar boven, haal adem of even 5 min de was. Of heel even in de tuin. En kom weer terug met nieuwe energie. En het is ook helemaal oké om het allemaal even niet te kunnen. Wij moeders willen altijd zo graag alle ballen hoog houden en dat hoeft niet. Bij mijn eerste dochter heb ik een postnatale depressie gehad omdat ik alles altijd perfect wilde. Maar het ging een stuk makkelijk als ik accepteerde dat het niet altijd goed ging en als het koken even niet lukt , een broodje.
Ik hoorde laatst van een huisarts die zei: kan je het huilen niet meer aan(dat was van een huilbaby) koop een koptelefoon met noice canceling)😆😅.
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar je bent dus niet alleen, zeker hier niet😘
één maand geleden
Je bent zeker niet alleen💙maar ik weet dat t zo voelt. Ik ben onbewust alleenstaande mama met een kleine van 6 weken en oh man oh man wat ben ik ook moe en uitgeput. Het niet eens even kunnen douche of warm eten of iets en t gevoel t niet goed te doen. Bang en verdrietig ik voel je echt. Hele dikke knuffel meis.
één maand geleden
Je bent hierin niet alleen. Het is super pittig. Vraag om hulp van familie of vrienden🥰 In kwetsbaarheid zit veel kracht
één maand geleden
Reactie op ElineZ
Je bent zeker niet alleen! Kan je bij familie om wat hulp vragen wellicht? ...
Helaas woon ik tijdelijk aan de andere kant van de wereld. Familie is sinds vorige week weer weg.
Ik geef al flesvoeding, opzich gaat dat prima hij eet voldoende en komt ook rond dezelfde tijden. Hij is gewoon zwaar overprikkeld en wil alles zien en mee krijgen.