8 Reacties

vorig jaar

Hoi, hier hetzelfde verhaal, maar dan met Kruidvat eigen merk. Wij hadden eerst gewone voeding van het kruidvat, onze oudere dochter deed het daar super op, dus nu weer aangeschaft. Maar mevrouw had ook last van krampjes en onrustig, vooral savonds. Wij hebben nu kruidvat care en ze is een stuk rustiger af en toe nog wel een krampje maar dat is zo weer weg. Ze kokhalst niet meer en is ook niet meer winderig. Dus ik zou zeggen, het is het proberen waard!

vorig jaar

Mijn kleine had dit ook op nutrilon en ben overgestapt op kruidvat extra care en sinds dien gaat het steeds beter met haar. Ik kreeg ook de tip om ortiflor start te gaan gebruiken door haar voeding heen. Deze helpt haar darmflora te ondersteunen en zorgt voor minder krampen

vorig jaar

Reactie op Esmeem2024

Mijn kleine had dit ook op nutrilon en ben overgestapt op kruidvat extra ca ...
Bedankt voor je tip! Probiotica geven we inderdaad al. Ook hadden we de vsm cinababy maar nu gaan we infacol proberen

vorig jaar

Reactie op Marit203

Bedankt voor je tip! Probiotica geven we inderdaad al. Ook hadden we de vsm ...
Heb je ook extra care gekocht? Ik zit met hetzelfde probleem, kids zijn 7 weken. Ik ben van normale kusntvoeding Kruidvat merk naar extra care gegaan, nu adviseerde iemand invacol. Twijfel alleen of het handig is om alles te veranderen. Die darmpjes moeten ook nog ontwikkelen, dus hoort het ook bij zegt iedereen. Verder geef ik ook nog deels borstvoeding en gebruik ik orthiflor, daardoor ging m’n zoontje in ieder geval beter poepen 1x per 2-3 dagen ipv 1x in de 6-8. M’n dochter poept iets beter, maar ook veel last van krampjes en scheetjes. Allebei in de avond/nacht, maar niet tegelijk 🙃

vorig jaar

Reactie op RoosLoiseMozes

Heb je ook extra care gekocht? Ik zit met hetzelfde probleem, kids zijn 7 w ...
Wij hebben toen idd extra care en ook icm infacol, maar we zijn nu 4 weken verder en hebben de hele mallemolen gehad, lopen nu bij een kinderarts. Ze heeft waarschijnlijk koemelkallergie dus nu sinds gisteren neocate. Hopelijk gaat dat werken! Mijn advies is in ieder geval om aan de bel te blijven trekken als je het niet vertrouwd, volg je moedergevoel !

vorig jaar

Voordat ik volledig afgekolfde borstvoeding kon geven, gaven wij ook etos extra care moeizame stoelgang en tegen darmkrampjes . Na 2-3 dagen merkte wij beduidend verschil! ook gebruiken wij sab simplex. Mocht je een baby brezza hebben (flessenmaker), etos extra care staat nog niet in hun instellingen! Ze hebben 3 weken geleden een sample naar parijs gestuurd om dit te ‘onderzoeken’, als het goed is volgen volgende week de instellingen. Meer een praktische overweging mocht je de baby brezza gebruiken :)

vorig jaar

We zijn overgegaan naar hipp combiotik flesvoeding en hiermee stopte de eindeloze krampen en pijn van ons kindje.

vorig jaar

We zijn overgegaan naar hipp combiotik flesvoeding en hiermee stopte de ein ...
Hier de zelfde ervaring met hipp ha1 combiotik. bijna tot geen krampjes meer. Rustige dochter gekregen. Ik haal het in duitsland ook nog is goedkoper 😊