8 Reacties

vorige maand

Wel geprobeerd maar maakt geen verschil in hoeveel ze drinkt, behalve dat nr 3 wel heel snel gaat

vorige maand

Wij hebben toen speen 3 geprobeerd maar dat ging te snel voor onze zoon. Begreep later van het consultatie bureau dat die echt voor pap is.

vorige maand

Wij zitten al een hele tijd op speen 3. Ze is bijna 7 maanden

4 weken geleden

Ik doe eigenlijk altijd bij mijn dochter de eerste 50 cc met fase 2 speen zodat de ergste "honger" gestild is. Daarna draai ik speen 3 erop. Dan drinkt ze vaak op 10 0f 5 cc na de hele fles leeg van 180 cc + 6 scheppen. En omdat ze dan ook niet zo'n hele erge honger heeft drinkt ze rustiger en verslikt ze zich niet. Toen ik de eerste paar keer gelijk met speen 3 begon was het constant verslikken.

4 weken geleden

Vaak wordt er gezegd dat een grotere speen veel te snel gaat. Dit is niet zo gek, aangezien ze een bepaalde zuigkracht gebruiken voor de kleinere speen. Als je dan een grotere speen erop zet en ze dezelfde zuigkracht hanteren gaat het ineens heel snel. Dit moeten ze even doorhebben en hun zuigkracht hierop aanpassen. Dus ik zou adviseren niet direct te stoppen met de grotere speen als het de eerste (paar) keer heel snel gaat. Dit kan wel een paar keer duren voordat ze dit hebben aangepast. Ik zou het gewoon proberen hoe het gaat met de fase 3 speen. Ik gebruik zelf de difrax, dus ben niet heel bekend met de dr brown speen.

4 weken geleden

Onze dochter van 6,5 maand heeft denk ik al een maandje speen nr 3 en dat gaat hartstikke goed!

4 weken geleden

Hier 6 maanden en 2 weken terug gestart met de nummer 3. Moest even paar keer wennen aan de snelheid , maar eindelijk geen gefrustreerde baby meer, en drinkt volledig zonder strijd al z’n flessen eindelijk weer leeg!

4 weken geleden

Bedankt voor jullie reacties, ik ga het inderdaad maar eens proberen. Het is niet dat ze extreem lang over een fles doet, denk ongeveer 15 a 20 minuten, maar ik merk dat ze naar mijn idee te veel "moeite" moet doen voor de hoeveelheid en er dan klaar mee is