24 Reacties

3 weken geleden

Toevoeging: elk stukje maakt een ander geluidje en de stukken onderling kunnen ook tollen!

3 weken geleden

Bij ons is Smartmax safari dieren echt een hit!

3 weken geleden

Boeken, onze dochter is gek op boeken dat is het eerste wat ze pakt als we beneden zijn, voorlezen, zelf lezen ( op haar manier) 馃槄 boekjes met muziek, voel boeken enz..

3 weken geleden

Pakje billendoekjes 馃槀

3 weken geleden

Magnetic tiles!

3 weken geleden

Reactie op Roosje833

Pakje billendoekjes 馃槀
Hahahaha lekker goedkoop ook nog

3 weken geleden

Reactie op MoonMel

Boeken, onze dochter is gek op boeken dat is het eerste wat ze pakt als we ...
Zo lief! Die van ons is ook compleet dan van boeken maar de tekst voorlezen is me nog nooit gelukt, vooral de bladzijdes omslaan vindt ie fantastisch en dat moet snel altijd anders vind ie t saai. Kunnen jullie wel echt een verhaal voorlezen? (Ondanks dat ze t waarschijnlijk nog niet begrijpt)

3 weken geleden

Reactie op Favoritie

Zo lief! Die van ons is ook compleet dan van boeken maar de tekst voorlezen ...
*fan

3 weken geleden

Mijn zoontje is al maanden gek op z'n slinky. Maar ook een pak luierzakjes is een hit, 1 voor 1 eruit trekken dan mama alles terug laten stoppen馃槅

3 weken geleden

Reactie op Favoritie

*fan
Hier wel. Geen lange bladzijdes met veel tekst, maar bladzijdes met veel tekeningen wel. We lezen standaard twee keer per dag voor, soms vaker als ze aankomt met een boekje. Nu zijn wij als ouders ook enorme lezers haha

3 weken geleden

Reactie op Jess1992

Mijn zoontje is al maanden gek op z'n slinky. Maar ook een pak luierzakjes ...
Ooooh is dat zo鈥檔 trapveer? Gebruikt ie het dan ook in combinatie met een trap? Of is het ding an sich al een hit?

3 weken geleden

Reactie op Samantha_1997

Hier wel. Geen lange bladzijdes met veel tekst, maar bladzijdes met veel te ...
Ah wat goed zeg! Bij ons liggen de boekjes op de bank en daar zitten we ook meermaals per dag te bladeren. Mijn zoontje is een raket qua energie dus vind het al bijzonder dat ie dit leuk vindt. Bij ons is het boek zonder tekst de grootste hit, maar ook voor ons, echt zo鈥檔 leuk boek: Vier Seizoenen en een Nacht van Rotraut Susanne Berner (zeg t nu uit m鈥檔 hoofd dus weet niet of t compleet klopt). Is een zoekboek met veel verhaallijnen maar oprecht leuk voor ons als volwassenen ook. Een boekentip ;) Heeft trouwens ook dikkere bladzijdes bijna als karton, want de dunnere bladzijdes moet ik bij hem weg houden anders scheurt ie ze per ongeluk.

3 weken geleden

Reactie op Samantha_1997

Hier wel. Geen lange bladzijdes met veel tekst, maar bladzijdes met veel te ...
Welk boek is favo bij jullie op dit moment?

3 weken geleden

Bij ons zijn het boekjes met geluid, alles van vtech met geluid, leertoren met glijbaan of de foamblokken. Geluid en klimmen en klauter dat vindt hij geweldig

3 weken geleden

Reactie op Favoritie

Welk boek is favo bij jullie op dit moment?
Deze!

3 weken geleden

Afstandsbediening, Borstel van mama, tandenborstel van mama, haarelastiekjes van mama en de billendoekjes inmiddels ook馃き

3 weken geleden

Mijn meneertje kan echt goed zelf spelen en vindt veel leuk. Samen boekjes lezen. Bal bal bal is favoriet in alle soorten en maten. Auto's, hout en toet toet van Vtech, blokken en zn knuffels. Ook zn regenboog van hout. De billendoekjes ook idd want hij wil 'wassen' buik, gezicht enz en poetsen zn kinderstoel 馃槉

3 weken geleden

Reactie op Favoritie

Ooooh is dat zo鈥檔 trapveer? Gebruikt ie het dan ook in combinatie met een t ...
Haha ja zo'n ding. Gewoon een plastice met neon regenboogkleuren. Nee hij vindt m ansich al leuk genoeg, spelen op de trap vindt ik een slecht plan momenteel馃槄. Hij zwiert en stuitert ermee.

2 weken geleden

Reactie op Yfffff

Afstandsbediening, Borstel van mama, tandenborstel van mama, haarelastiekje ...
Mijn god ja! Afstandsbediening! Is serieus het overwegen waard om die in de sinterklaas zak te stoppen haha. Heb m鈥檔 zoontje zeden zo stil en geconcentreerd meegemaakt met de afstandsbediening 馃樄

2 weken geleden

Reactie op Jess1992

Haha ja zo'n ding. Gewoon een plastice met neon regenboogkleuren. Nee hij v ...
Ja trap is idd nog geen slim idee 馃檲 dan over een paar jaartjes krijgt de veer een revival 馃樆