7 Reacties

4 dagen geleden

Hij wordt trouwens steeds zelf wakker voor de fles van 24:00 uur en 04:00 uur.

4 dagen geleden

Misschien om 04.00 een kleiner flesje geven (of bijv. langzaam afbouwen) en dan hopen dat hij met wat tijd deze fles laat vallen?

4 dagen geleden

Mijn dochter drinkt om 22:00 een fles en wilt snachts dan meestal rond 1/2/3 weer drinken ik bied haar dan inplaats van 150 ml een flesje van 90 aan daardoor wilt ze in de ochtend ook nog een beetje drinken. Maar ook hier heeft ze vanochtend maar 45ml op.

4 dagen geleden

Is het een idee om minder flessen aan te bieden maar wel een hogere portie? Sinds dat wij dit doen hebben we meer tijd tussen de voedingen en dus ook in de nacht.

4 dagen geleden

Reactie op boompjebaby

Is het een idee om minder flessen aan te bieden maar wel een hogere portie? ...
Hier ook. We geven 180 + 6 Hij slaapt meestal van 23:00-7:00

4 dagen geleden

Ik zou een van de 2 opties overwegen: - Flesje van 04:00 uur afbouwen - Van 7 voedingen naar 6 voedingen per 24 uur gaan Zo te zien krijgt hij meer dan genoeg binnen in de 24 uur waardoor je in de aantal flessen of nachtvoeding kan afbouwen

4 dagen geleden

Reactie op muisje15

Ik zou een van de 2 opties overwegen: - Flesje van 04:00 uur afbouwen - V ...
Hij drinkt helaas niet alle flessen van 120 ml leeg.. ik kan dus ook niet opbouwen naar 150 en een fles eraf halen. Want hij blijft wakker worden voor een voeding. En als ik die van 0400 uur afbouw moet ik dan steeds minder geven?