721 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben onze easy baby milkmaker inmiddels ingesteld en zijn heel benieuwd of het gaat bevallen! Wie heeft er ervaring mee?

2 maanden geleden

We hebben een waterkoker die 40 graden water kan geven! Echt ideaal!!

2 maanden geleden

Omg. Als ik wist dat dit bestond. Ik heb echt kraamweek from hell gehad door extreme stuwing omdat niemand mij had verteld dat je dit kreeg en ik heb dus doodleuk gedoucht met warme straal erop. Niet ingebonden etc. En daarnaast blijkbaar ook nog aanleg, en geen reserves meer ivm bloedarmoede (bijna liter bloed verloren) en daarvoor HG zwangerschap. dus toen ik koorts kreeg, stortte me lichaam in. Mijn hemel, ik heb dit hele topic gewoon gemist en had al me vragen hier kunnen stellen op tijd... Shiiiiiiit

2 maanden geleden

Oh shit zie nu pas dat het bestaat sinds uur. Ik heb er energie niet coorz maar misschien even een bericht maken met wat je kan doen als je volledig wilt stoppen met borst en fles wil doen ivm stuwing

2 maanden geleden

Reactie op mz01

Oh shit zie nu pas dat het bestaat sinds uur. Ik heb er energie niet coorz ...
Sali thee als je stuwing hebt en je geen bv geeft of niet meer wil geven. Ik had mega stuwing en is met vier kopjes (2 per dag) nu weg!

2 maanden geleden

Reactie op ZwangerVanIronWurm

Sali thee als je stuwing hebt en je geen bv geeft of niet meer wil geven. I ...
Gewoon gedroogd uit een potje van de supermarkt ?

2 maanden geleden

Reactie op Lauravdb84

Gewoon gedroogd uit een potje van de supermarkt ?
Ik heb gedroogde ja, van de markt. Maar ik neem aan dat die het ook goed doet.

2 maanden geleden

Reactie op Lauravdb84

Wij hebben onze easy baby milkmaker inmiddels ingesteld en zijn heel benieu ...
Ik heb hem ook! Ik heb hem alleen niet ingesteld omdat ik niet precies weet hoe warm en hoeveel het moet zijn (first time mommy Here) hoe warm en op hoeveelheid poeder heb jij hem ingesteld?

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley Eijkenboom

Ik heb hem ook! Ik heb hem alleen niet ingesteld omdat ik niet precies weet ...
We hebben gewoon het boekje gevolgd en ingesteld op 40掳 en 1 schepje op 30 ml. Je moet dan wel instellen hoeveel gram 1 schepje is, dat staat op de voeding zelf. Via de app kan je het heel makkelijk aanpassen!

2 maanden geleden

Reactie op Lauravdb84

We hebben gewoon het boekje gevolgd en ingesteld op 40掳 en 1 schepje op 30 ...
Het stomme dus is, is dat mijn telefoon de app niet vind?.. ik heb een iPhone en dacht dat misschien de App Store de app niet herkende?

2 maanden geleden

Reactie op Lauravdb84

Wij hebben onze easy baby milkmaker inmiddels ingesteld en zijn heel benieu ...
Bij mijn zoontje kort gebruikt. Wij hadden slechte ervaring. Het ijken lukte wel maar bleek continu toch minder voeding te zijn. Ook het vaak schoonmakej vonden mijn man en ik beiden irritant 馃槀 Uiteindelijk overgestapt op een waterkoker met wifi die ook tot 40 graden kan. Dus in de nacht zette ik de waterkoker alvast aan via de telefoon. Uiteindelijk werkte dit voor ons beter. Maar als je zoekt op het forum zelf en topics hierover zoekt zijn er ook genoeg mensen waarbij het wel positief is. Zou gewoon ervaren :)

2 maanden geleden

Reactie op Kimberley Eijkenboom

Het stomme dus is, is dat mijn telefoon de app niet vind?.. ik heb een iPho ...
Ook niet via de QRcode?

2 maanden geleden

Reactie op RM89

Bij mijn zoontje kort gebruikt. Wij hadden slechte ervaring. Het ijken lukt ...
Ben ik het helemaal mee eens. Een waterkoker is echt zo ideaal! En het is mega snel op temperatuur.

2 maanden geleden

Even een vraagje: hoe zit het met flesjes uitkoken bij eerste keer gebruik? Ik begin na de bevalling gelijk met de fles. Doe je dit vooraf al een keer uitkoken? Of doet de kraamverzorgster dit zodra jij bezig bent met de bevalling of hoe werkt dat? Hoe snel krijgt je baby na de geboorte het flesje?

2 maanden geleden

Reactie op missteyy

Even een vraagje: hoe zit het met flesjes uitkoken bij eerste keer gebruik? ...
Ik heb mijn flesjes al uitgekookt en in een zakje in de koelkast gedaan

2 maanden geleden

Reactie op missteyy

Even een vraagje: hoe zit het met flesjes uitkoken bij eerste keer gebruik? ...
Mijn eerste kreeg in het ziekenhuis al een klein beetje voeding van een flesje die zij hebben gemaakt. als je andere voeding wil geven dan nutrilon volgens mij dan is het slim dat je zelf een flesje mee neemt en flesvoeding zodat je zelf daar misschien nog flesje kan maken mocht je in het ziekenhuis bevallen

2 maanden geleden

Reactie op Maria202405

Mijn eerste kreeg in het ziekenhuis al een klein beetje voeding van een fle ...
Eigen flesje en voeding is bij ons ook geadviseerd.

2 maanden geleden

Ben ik het helemaal mee eens. Een waterkoker is echt zo ideaal! En het is m ...
Mag ik vragen welke merk waterkoker je hebt 馃檲 zoek er nog eentje...

2 maanden geleden

Reactie op pegg1989

Mag ik vragen welke merk waterkoker je hebt 馃檲 zoek er nog eentje...
Deze hebben wij.

2 maanden geleden

Deze hebben wij.
Dank je wel! 鈽猴笍