748 Reacties
één maand geleden
Reactie op Vlinder94
Ik vind dit zo bizar😂 zelf vinden wij dat toch ook te ranzig😂😂 maargoed; ...
lees trouwens overigens ook dat er nog altijd metalen vrij kunnen komen. Mijn ene kaamzorg zei dat t ook kon, diegene die daarna kwam zei dat het absoluut niet kon😅. Heel verschillend dus
één maand geleden
Reactie op NSV
De Kraamzorg geeft hier aan dat je kunstvoeding voortaan ook met lauw water ...
Ja hoor dat doen wij in de avond ook. 😄
één maand geleden
Reactie op S_2021
Is dit alleen snachts of drinkt hij ook zo slecht overdag? Als het alleen ‘ ...
We zijn erachter waar het aan lag! We hadden de machine niet schoon gemaakt. Mijn man dacht dat ik het had gedaan en andersom.. nu gewoon flessen weer leeg!
één maand geleden
Reactie op RM89
Hier een overzichtje met 'volgorde' van spenen van Brown en Difrax. Misschi ...
Ik wil je nogmaals even ontzettend bedanken!!!! Zojuist voor het eerst de Difrax S geprobeerd en meneer had z’n fles in 20 minuten op en is helemaal niet uitgeput!
Dit zal zooooveel schelen voor de nachten!
één maand geleden
Reactie op S_2021
Ben je blij met de machine?
Ja heel erg! Zo makkelijk even de hoeveelheid aan te passen en nooit een huilende baby die moet wachten
één maand geleden
Hee, hoe oud zijn jullie kleintjes? Wn hoeveel ml drinken zij? En om de hoeveel tijd?
één maand geleden
Hoe zouden jullie dit doen? Wij hebben doorgaans een soort van schema: 07.00 a 08.00, 11.00, 15.00, 19.00, 23.00 en in de nacht wanneer ze komt.
Nu was dat vanochtend 6.15 (héérlijk). Maar deze fles zit dicht op die van 07.00 en ze heeft nu dus de nachtfles gemist, dus ze komt dan op 5 voedingen ipv 6.
Zouden jullie rond 8.45 nog een fles geven en dan het schema van 11.00 a 11.30 weer oppakken (dus 6 voedingen) of de fles van 6.15 als die van 07.00 rekenen en rond 10.30 die van 11.00 geven? (uitkomen op 5 voedingen). Kan soms enorm twijfelen 😆
één maand geleden
Hey dames. Mijn dochter is 2 weken en 3 dagen. En stappen volledig over op flesvoeding. Nu vind ik wel dat ze veel spuugt. Kan dat aan het merk vd flesvoeding liggen? Wij hebben jumbo eigen merk. Ik wil eigenlijk kruidvat uitproberen maar mijn man ziet dat niet zo zitten. Zou het qua merk nog wat uitmaken? Aangezien er wel zo goed als dezelfde voedingsstoffen in zitten. Wij gebruiken flesje van dr brown.
één maand geleden
Reactie op Suznn
Hey dames. Mijn dochter is 2 weken en 3 dagen. En stappen volledig over op ...
Hier precies hetzelfde.
Geef 50/50 mm en kv.
Bij de borstvoeding spuugt hij nooit. Bij de kunstvoeding wel 😔. Hebben al ah en bon bebe geprobeerd maar merken geen verschil tussen deze 2 merken. Zijn nu net een half schepje jbpm bezig om te kijken of dat werkt
één maand geleden
Reactie op Suznn
Hey dames. Mijn dochter is 2 weken en 3 dagen. En stappen volledig over op ...
Ik zou niet te gauw van voeding wisselen. Volgens mij is het advies om één soort minimaal twee weken te proberen zodat ze eraan kunnen wennen. Welke speenmaat gebruik je bij dr. Brown? Mocht de voeding te snel gaan, dan loop je ook meer kans op spugen.
één maand geleden
Reactie op Cosiness
Hoe zouden jullie dit doen? Wij hebben doorgaans een soort van schema: 07.0 ...
Ik zou meegaan met het ritme van je kindje. Het is echt vroeg om aan een vast ritme te houden. Na 3 kindjes, weet ik dat wanneer je denkt een ritme te hebben.. die weer anders is!