751 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op enibas1986

Mijn zoontje spuugd en verslind steeds zn flesje als ik een maatje kleine ...
Hier hetzelfde gehad, advies gekregen om verschillende merken flessen uit te proberen en kijken uit welke je kindje het beste drinkt en niet spuugt. Hier uiteindelijk uitgekomen op de Difrax fles met xs 1-2-3 speen

茅茅n maand geleden

Reactie op S_2021

Je rekent idd de klaargemaakte voeding (dus 90+3=100) volgens mij staat dit ...
Vandaag contact gehad met ziekenhuis en moet echt de hoeveelheid water aanhouden en niet de droge voeding die je toevoegt..

茅茅n maand geleden

Reactie op saskia98

Ik wil je nogmaals even ontzettend bedanken!!!! Zojuist voor het eerst de D ...
Jaa wat fijn zeg!!

茅茅n maand geleden

Hoi mama鈥檚! Wij zijn echt enorm aan het klungelen met voedingen flessen enz. Zijn sinds een aantal dagen overgestapt op flesvoeding ipv borstvoeding. Nu hebben we de Philips avent gebruikt, hier drinkt ze het mooiste uit. Maar speen 1,2 en 3 duurt het enorm lang voordat ze de fles leeg heeft. En speen 4 verslikt ze zich vaak en drinkt ze teveel(gaat spugen erna). Dr Brown geprobeerd, beetje hetzelfde verhaal. Iemand tips qua flessen? En wat betreft hoeveelheden is ook iedere keer een zooitje. Ene keer drinkt ze 60, dan weer 110. Zit ook steeds ander aantal uur tussen. Of is dit normaal?

茅茅n maand geleden

Reactie op enibas1986

Mijn zoontje spuugd en verslind steeds zn flesje als ik een maatje kleine ...
Misschien met een naald het gaatje van de kleinere speen iets groter maken?

茅茅n maand geleden

Reactie op baby078

Hoi mama鈥檚! Wij zijn echt enorm aan het klungelen met voedingen flessen enz ...
Hoe oud is ze? Hier eentje van 6 weken met dr Brown speen 2. Is ook heel vari毛rend in hoeveel ze drinkt, maar de hoeveelheid in 24u klopt wel. Het schijnt normaal te zijn en als ze eenmaal ritme krijgen, gaat dit ook vanzelf beter.

茅茅n maand geleden

Reactie op muisje6

Hoe oud is ze? Hier eentje van 6 weken met dr Brown speen 2. Is ook heel va ...
Mag ik vragen hoe lang jij al met de nummer 2 speen voedt? Mijn zoontje is ook bijna 6 weken, maar had niet gedacht dat nummer 2 nu al goed zou gaan eigenlijk

茅茅n maand geleden

Reactie op muisje6

Hoe oud is ze? Hier eentje van 6 weken met dr Brown speen 2. Is ook heel va ...
11 dagen oud.

茅茅n maand geleden

Reactie op Cosiness

Ons meisje krijgt 135, 6x per dag. Maar drinkt het niet altijd op, meestal ...
Hoeveel weegt zij als ik vragen mag?

茅茅n maand geleden

Reactie op Cosiness

Ons meisje krijgt 135, 6x per dag. Maar drinkt het niet altijd op, meestal ...
7 momenten. Bieden 135 aan en drinkt tussen de 90-125. Riv is 2 weken en 3 dagen

茅茅n maand geleden

Reactie op from1997

Hoeveel weegt zij als ik vragen mag?
Anderhalve week geleden 3600 gram, ik verwacht nu rond de 3800 gram

茅茅n maand geleden

Ik wil even een tip met jullie delen. Onze zoon had al sinds gister geen ontlasting meer gehad en normaal heeft hij dat elke luier wel. Afgelopen nacht had hij er 茅cht last van en hij heeft de hele nacht vanaf 01:00 niet meer geslapen. Nu kreeg ik als tip van mijn zus om 10 cc extra water in de fles te doen. Dit heeft geholpen, meneer heeft vanavond weer ontlasting gehad en zijn pijn is ook over.

茅茅n maand geleden

Reactie op baby078

Hoi mama鈥檚! Wij zijn echt enorm aan het klungelen met voedingen flessen enz ...
Mag ik vragen hoe je de borstvoeding afbouwd?Ik merk dat mijn borsten snel stuwen en dan toch weer ga kolven.

茅茅n maand geleden

Reactie op RM89

Hier een overzichtje met 'volgorde' van spenen van Brown en Difrax. Misschi ...
Hier gebruiken we dit nu ook na het lezen van jouw tip! Weet je toevallig ook hoe het zit met de 123 speen van difrax? Is dat dan sml?

茅茅n maand geleden

Reactie op Lauravdb84

Hier gebruiken we dit nu ook na het lezen van jouw tip! Weet je toevallig o ...
Je hebt twee soorten 123. Namelijk de xs en de nornale 123. De xs is 1:xxs, 2 xs en 3 s Bij de andere gebruik je voor als je ingedikte voeding gebruikt. Wij gebruikten de normale 123 bij onze oudste voor de reflux voeding. Ging hier wat gemakkelijker.

茅茅n maand geleden

Reactie op RM89

Je hebt twee soorten 123. Namelijk de xs en de nornale 123. De xs is 1:xxs, ...
Bij de normale 123 wisselenden wij ook nog wel eens per voeding met de stand. Als hij wat vermoeid uit opvang kwam deden we bv de 2 ipv 1. Dan had hij iets minder zuigkracht nodig.

茅茅n maand geleden

Hoi! Even een vraagje. Wij zijn onlangs overgestapt van Nutricia naar Etos voeding. Nu valt mij op dat mijn zoon meer naar melk ruikt. Niet zo heel fris. Hebben jullie tips om dit te verhelpen?

茅茅n maand geleden

Reactie op steef16

Mag ik vragen hoe je de borstvoeding afbouwd?Ik merk dat mijn borsten snel ...
Op internet zijn hele schemas te vinden hoe je makkelijk de borstvoeding kunt afbouwen.soms moet je even door de stuwing heen want als je gaat kolven gaat de productie weer op gang

茅茅n maand geleden

Reactie op saskia98

Ik wil even een tip met jullie delen. Onze zoon had al sinds gister geen o ...
Hier poept meneer 1x in de 7 dagen. Wel makkelijke ontlasting maar wel maar 1x in 7 dagen.. gisteren middag 1 druppeltje olijf olie erbij gedaan en hij heeft vannacht gepoept en net weer

茅茅n maand geleden

Even een vraagje: wij wonen in Belgi毛 en hier is het de gewoonte om de melk niet meer warm te maken. Dus gewoon koud bereiden, nu wil ik overstappen op melk van de Etos. Kan dit ook koud of zou dit niet goed oplossen?