751 Reacties
één maand geleden
Reactie op tpchvr
Ja ik ga vannacht ook eens kijken wat ze zelf doet elke keer wakker maken i ...
Succes💚
één maand geleden
Wij bieden altijd 135 aan en kijken wat hij dan drinkt dit verschilt tussen 90-135🙉
één maand geleden
Reactie op lindseywee
Wij bieden altijd 135 aan en kijken wat hij dan drinkt dit verschilt tussen ...
Slim! Wij doen dit nu overdag ook sinds vandaag, gaat goed, ze weet goed wat ze nodig heeft. Stel je geeft bijvoorbeeld om 4 uur en dan weer om 6 uur ochtend, bied je dan beide momenten dus 135 aan? Sorry voor de vragen hoor haha is fijn wat bevestiging vanuit andere mama's 😊
één maand geleden
Reactie op tpchvr
Slim! Wij doen dit nu overdag ook sinds vandaag, gaat goed, ze weet goed wa ...
Yess altijd 135! Is niet erg! Alle vragen moet je gewoon stellen.
We bieden 135 aan zodat hij zelf kan drinken wat hij nodig heeft is dat 80 is dat 80 en anders 110 ook prima!
één maand geleden
Reactie op lindseywee
Yess altijd 135! Is niet erg! Alle vragen moet je gewoon stellen.
We bieden ...
Dit doen wij ook ongeacht de tijd. Gister dronk hij bijvoorbeeld om 10.45 uur 100ml en om 13.15 uur weer 100ml. Daarna heeft hij heerlijk geslapen. Vervolgens kwam hij om 18.00 uur weer en toen dronk hij 135ml. Ik heb helemaal niets met vaste tijden en schema's. Hij laat echt wel van zich horen als hij honger heeft.
één maand geleden
Reactie op Mary-am
Hoe laat doen jullie je new borns "naar bed" 's avonds. Voorbeeld: mijn zoo ...
Hier ligt ze heerlijk bij ons tot de laatste fles.. dat is de ene keer om 22 andere keer om 23 uur. Maar tot die tijd dus niet in bed, maar slaapt bij ons ❤️
één maand geleden
Reactie op Zwaantjee
Dit doen wij ook ongeacht de tijd. Gister dronk hij bijvoorbeeld om 10.45 u ...
Wij doen dit ook lekker voeden op verzoek. Ik moet 120 gaan aanbieden maar dat komt er gewoon allemaal uit het is echt nog teveel voor hem maar als we hem voeden op verzoek lukt dit wel maar mocht absoluut niet meer dan 4 uur er tussen laten overdag .. torn ik vroeg wat beter was 120 drinken of om de max 4 uur voeden had ze er geen antwoord op want beide dingen wilde ze graag hebben aldus het consultatiebureau
één maand geleden
Reactie op xAnoniemm
Wij doen dit ook lekker voeden op verzoek. Ik moet 120 gaan aanbieden maar ...
Ik ben van mening dat jij als ouder echt wel kan inschatten wat je kind nodig heeft/het beste werkt. Die om de vier uur is niet heilig en die 120ml ook niet. Ook is het niet verplicht elke fles even 'groot' te maken. Fijn dat het cb advies kan geven, maar jij bepaalt uiteindelijk wat je er wel/niet mee doet.
één maand geleden
Reactie op Mary-am
Die van ons gaat na laatste fles naar boven. Zo tussen 23.00-0.00 uur.
Meneertje heeft zijn krampjes piek op de avond vaak van 19.00-21.30 en we willen niet dat hij onze andere zoon wakker maakt door het huilen. Dus hij slaapt lekker op de arm/box.
Na de krampjes valt hij moe in slaap. En dan slaapt hij door tot de volgende voeding.
Ik houd hem nooit zelf wakker.
één maand geleden
Hier een baby van 2 weken. Krijgt 90+3. Het valt alleen op dat hij echt lang over de fles doet. Pak en beet 30/40 min. Afgelopen week 60 gram aangekomen. Wij merken dat hij heel snel in slaap valt tijdens de fles. Overdag komt hij wel wat vaker, om de 2,5 uur. ‘S nachts slaapt hij de 3,5 uur. Krijgt om 22:30 laatste fles en meldt zich om 2 uur weer. Ook als hij in slaap valt wil het heel lastig om hem te laten boeren. Iemand tips?
één maand geleden
Reactie op Liss.x
Hier een baby van 2 weken. Krijgt 90+3. Het valt alleen op dat hij echt lan ...
Eerst verschonen? Sokken uit doen -> kriebelen? Tegen m praten? Over gezicht wrijven? Tijdens voeding fles beetje terug trekken
één maand geleden
Reactie op Liss.x
Hier een baby van 2 weken. Krijgt 90+3. Het valt alleen op dat hij echt lan ...
En welke fles heb je? Gebruik je de juiste maat speen? En bijv bij difrax -> draai de speen niet te strak
één maand geleden
Reactie op Mary-am
Die van ons gaat tussen 20.00 en 20.30 naar boven (na de fles van 19.00 a 19.30). Dan krijgt ze om 23.30 boven de laatste fles. Zo hebben we tijd voor het avondritueeltje.
Ik zou in jou geval hem lekker door laten slapen, wanneer hij dat accepteert. Bij huilen of onrust zou ik hem bij je pakken, maar bewust wakker houden ben ik persoonlijk niet zo van
één maand geleden
Reactie op Zwaantjee
Ik ben van mening dat jij als ouder echt wel kan inschatten wat je kind nod ...
Helemaal mee eens. Wij vinden ook echt het aller belangrijkste dat ons zoontje krijgt waar hij behoefte aan heeft en niet wat het cb zegt of wil . Ik vind het wel leuk om het cb uit te dagen met vragen omdat ze zooo vaak het antwoord er niet eens op hebben..
één maand geleden
Reactie op Liss.x
Difrax idd met maat s
Let daarbij op dat je speen los erop draait anders komt er geen melk uit