755 Reacties

één maand geleden

Reactie op anne55

Onze baby dronk ook heel langzaam met difrax maat S. hij viel ook altijd in ...
Dr Brown spenen passen ook op die flessen.

één maand geleden

Reactie op L103

Dr Brown spenen passen ook op die flessen.
Oh serieus dat wist ik niet!

één maand geleden

Hoeveel melk geven jullie je kindje nu ? Onze baby is nu 5 weken (as dinsdag 6weken) en drinkt nu 150ml ongeveer 5/6x per dag. Hiervoor dronk hij 120ml en veel vaker maar het leek alsof hij altijd honger had.

één maand geleden

Reactie op anne55

Hoeveel melk geven jullie je kindje nu ? Onze baby is nu 5 weken (as dinsda ...
Vandaag 1 maand oud. Drinkt 6x 120+4. Ene keer op maar meestal laat hij nog 15-20 ml staan. Was het echt honger of alleen zuigbehoefte?

één maand geleden

Reactie op RM89

Vandaag 1 maand oud. Drinkt 6x 120+4. Ene keer op maar meestal laat hij nog ...
Oké ja het lijkt wel echt op honger. Hij meld zich dan al naar 1,5 a 2 uur en ook ‘s nachts veel sneller. Speen pakt hij niet fles wel..

één maand geleden

Reactie op RM89

Vandaag 1 maand oud. Drinkt 6x 120+4. Ene keer op maar meestal laat hij nog ...
Is het te veel?

één maand geleden

Reactie op anne55

Oké ja het lijkt wel echt op honger. Hij meld zich dan al naar 1,5 a 2 uur ...
Mijn kleine had ook altijd nog honger na de fles. Hij krijgt 120+4. Hij is vandaag 4 weken, weegt 4950 (bij geboorte woog hij 4090) dus vanaf begin al best een groot kereltje. Aantal dagen geleden merkte ik dat hij nog steeds niet “genoeg” had met zijn fles en meldde zich ook dan ook om de 1,5 uur en sliep ook niet door. Wij zijn toen overgestapt na nutrilon content en sindsdien zitten we per dag op 6 soms 7 flesjes per dag. Hij slaapt ook door, soms wel 6 uur. Vandaag zijn we bij de cb geweest en daar zeiden ze dat het een goed initiatief van ons was dat we waren overgestapt, omdat sommige ouders snel geneigd zijn om hun kind dan vaker te voeden op een dag en dan krijgen ze dus teveel. 😊

één maand geleden

Reactie op Kimberley Eijkenboom

Mijn kleine had ook altijd nog honger na de fles. Hij krijgt 120+4. Hij i ...
Helaas gaat dat bij ons niet. Onze kleine krijgt novalac ar+ ivm koemelk allergie en reflux..

één maand geleden

Is dit normaal? Mijn zoontje van 3 weken dronk ander halve week geleden een aantal dagen lang 100 cc per fles. Dit 8 flesjes per dag. Nu sinds een aantal dagen drinkt die 60,80 of 90 en zelden 100. Hij komt elke 3 uur en soms zelfs 2,5 waardoor je denkt drink dan ietsjes meer zodat je het wat langer uithoudt maar dit doet die niet. Vol is vol haha.

één maand geleden

Reactie op anne55

Helaas gaat dat bij ons niet. Onze kleine krijgt novalac ar+ ivm koemelk al ...
Is dit misschien een oplossing? Mijn moeder heeft dit vroeger ook bij mij gebruikt. Ik was altijd hongerig en had ook reflux

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Is dit normaal? Mijn zoontje van 3 weken dronk ander halve week geleden e ...
Valt hij dan ook in slaap? Mogelijk kost de maat speen te veel energie en moet je een stapje omhoog..

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Valt hij dan ook in slaap? Mogelijk kost de maat speen te veel energie en ...
Ja, hij valt in slaap en dan doe ik vaak zijn luier verschonen en dan is die weer wakker maar dan wilt die alsnog niet verder drinken

één maand geleden

Hi, vraagje over clusteren. Ons zoontje van bijna 4 weken drinkt in een etmaal 7 flessen van 120+4 leeg. Hij laat er overdag 3-3,5 uur tussen, maar wil ‘s avonds vaak clusteren vanaf circa 19:00 uur. Herkenbaar? En hoe gaan jullie hiermee om? Hij komt dan soms wel elk uur voor voeding. Met de 7 flessen drinkt hij al behoorlijk aantal ml

één maand geleden

Reactie op Clue_lessx

Hi, vraagje over clusteren. Ons zoontje van bijna 4 weken drinkt in een etm ...
Hoi! Hier echt exact hetzelfde verhaal. Wij bieden hem ‘s avonds gewoon 135 aan. Ik laat hem geen honger lijden.

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Valt hij dan ook in slaap? Mogelijk kost de maat speen te veel energie en ...
Ik gebruik de difrax fles en als ik een speen groter wil wordt deze pas geadviseerd vanaf 3 maanden..

één maand geleden

Reactie op JackieRay

Ik gebruik de difrax fles en als ik een speen groter wil wordt deze pas gea ...
Ik heb geen ervaring met Difrax, maar proberen kan geen kwaad denk ik. Je merkt vanzelf of het goed gaat of juist te snel.

één maand geleden

Reactie op saskia98

Hoi! Hier echt exact hetzelfde verhaal. Wij bieden hem ‘s avonds gewoon 135 ...
135 ml bedoel je? Met 120+4 kom ik op 130 ml aan en dit bieden wij ook aan de hele dag

één maand geleden

Reactie op Clue_lessx

135 ml bedoel je? Met 120+4 kom ik op 130 ml aan en dit bieden wij ook aan ...
Sorry ik bedoel 130, en dit is exclusief poeder. Wij hebben een milkmaker dus kunnen heel makkelijk per 10cc ophogen. Als ik jou was zou ik dan ‘s avonds 150 aanbieden

één maand geleden

Reactie op saskia98

Sorry ik bedoel 130, en dit is exclusief poeder. Wij hebben een milkmaker d ...
Kloppen de verhoudingen nog wel als je per 10ml ophoogd? Je kan toch geen 1/3 schep afmeten of doet die milkmaker dit wel? In principe is het 120+4, 150+5 etc, maar geen 130+..

één maand geleden

Reactie op Zwaantjee

Kloppen de verhoudingen nog wel als je per 10ml ophoogd? Je kan toch geen 1 ...
Dit doet de milkmaker allemaal automatisch 😊