9 Reacties
één maand geleden
Onze kleine meid drinkt uit de philips avent fles anti-colic de speen is gebaseerd op de tepel van de borst waardoor het lijkt dat ze aan de borst zit
Werkt voor iedereen natuurlijk anders maar dit was mij geadviseerd
één maand geleden
Hier drinkt ze uit dr Brown brede fles en avent. Heb eigenlijk het idee dat ze overal wel uit drinkt 😅
Probeer het eventueel nog een keer want het is wel even wennen. De eerste keren knoeide ze ook wat. Het kan ook helpen te voeden in de houding zoals je die normaal doet. En fles daar waar de borst is + het iemand anders laten doen dan jijzef kan ook helpen!
één maand geleden
Reactie op Pocalana
Hier ook Hegen, we bieden om de zoveel dagen een afgekolfde fles en ze pakt ...
Ik begreep van het laatste bezoek aan het cb dat ze tot ongeveer 6 weken een automatisch reflex hebben waardoor het flesje pakken goed gaat. Daarna is het meer een techniek die ze onder de knie moeten hebben/krijgen. Daarom adviseren ze ook om vanaf 4/5 weken (en daarna) dagelijks een flesje aan te bieden zodat ze die vaardigheid/techniek goed leren (en niet vergeten).
één maand geleden
Ik heb glazen flesje van bibs, lijkt op de speen van bibs. Hij pakte deze gelijk! Heb ook hegen in de kast staan nog niet gebruikt omdat bibs goed gaat