9 Reacties

één maand geleden

Onze kleine meid drinkt uit de philips avent fles anti-colic de speen is gebaseerd op de tepel van de borst waardoor het lijkt dat ze aan de borst zit Werkt voor iedereen natuurlijk anders maar dit was mij geadviseerd

één maand geleden

Reactie op Anoniempjie

Onze kleine meid drinkt uit de philips avent fles anti-colic de speen is ge ...
Hier ook Philips Avent, werkt goed, met de nieuwe speenmaat 2 😊

één maand geleden

Mijn zoon drinkt vanaf de eerste keer aanbieden perfect uit de fles van het merk Hegen. Begonnen met maat 0 speen en nu maat 1 (nu hij 7 weken is). Krijgt 1x per dag een beetje of een voeding uit de fles om te wennen.

één maand geleden

Hier ook Hegen, we bieden om de zoveel dagen een afgekolfde fles en ze pakt de fles heel goed! Ze is nu 4w+3d.

één maand geleden

Hier drinkt ze uit dr Brown brede fles en avent. Heb eigenlijk het idee dat ze overal wel uit drinkt 😅 Probeer het eventueel nog een keer want het is wel even wennen. De eerste keren knoeide ze ook wat. Het kan ook helpen te voeden in de houding zoals je die normaal doet. En fles daar waar de borst is + het iemand anders laten doen dan jijzef kan ook helpen!

één maand geleden

Reactie op Pocalana

Hier ook Hegen, we bieden om de zoveel dagen een afgekolfde fles en ze pakt ...
Ik begreep van het laatste bezoek aan het cb dat ze tot ongeveer 6 weken een automatisch reflex hebben waardoor het flesje pakken goed gaat. Daarna is het meer een techniek die ze onder de knie moeten hebben/krijgen. Daarom adviseren ze ook om vanaf 4/5 weken (en daarna) dagelijks een flesje aan te bieden zodat ze die vaardigheid/techniek goed leren (en niet vergeten).

één maand geleden

Gebruik nu ook Hegen zijn fijne flesjes maar altijd al kunstvoeding gegeven, maar zag ook dat ze emulait hebben jij de babypark dat lijkt heel erg op de borst wellicht dat ze die beter pakt kaar zelf verder geen ervaring mee

één maand geleden

Ik heb glazen flesje van bibs, lijkt op de speen van bibs. Hij pakte deze gelijk! Heb ook hegen in de kast staan nog niet gebruikt omdat bibs goed gaat

25 dagen geleden

Misschien is de fles van Lansinoh een optie? Die flessen/spenen zijn speciaal ontworpen voor kindjes die (ook) borstvoeding krijgen. Ons oudste dochtertje weigerde alle flessen en accepteerde deze wel vrijwel direct 😊