8 Reacties

vorig jaar

Haha als dit zo’n verstelbaar bedje is, dan hangt het er van af in welke stand jij hem gaat gebruiken. Veel merken maken met dekens en lakens onderscheid in: - wieg (laken/deken van 75x100) - ledikant (laken/deken van 100x150) En met hoeslakens (voor om het matras): - wieg (40x80) - co-sleeper (50x90) - ledikant (60x120) Ik zou gaan voor 2/3 lakens, 2 dekentjes (van verschillende TOG waardes) en 2/3 hoeslakens. Meyco baby heeft redelijk betaalbaar beddengoed!

vorig jaar

Ik zou idd eerst alleen voor de eerste stand van het bedje dingen aanschaffen zoals Lulau hieronder omschrijft. Wij zijn heel snel op slaapzakjes overgegaan en ze draagt die inmiddels nog steeds alleen maar, dus maar heel kort laken/deken gebruikt voor co sleeper, ik denk minder dan een maand

vorig jaar

Hier 2 ledikantdekens, 2 ledikantlakens. De ledikantdekens zijn nog van m'n zoontje, ik vond die in de winter wel fijn als ie s nachts voor voeding kwam om m'n benen mee in te pakken. Wieglaken gebruikten we vaak als dekentje voor de auto en stukje van de auto naar binnen en terug

vorig jaar

Van de hoeslakens had ik er bij m'n zoontje 5, maar die lekte wel echt vaak door en dat was eigenlijk niet genoeg. Hoeveel ik er nu heb weet ik eigenlijk niet, wilde wel wat leuke roze erbij haha

vorig jaar

Reactie op JoyceSL

Van de hoeslakens had ik er bij m'n zoontje 5, maar die lekte wel echt vaak ...
Welke maat:)?

vorig jaar

Reactie op JelineB

Welke maat:)?
Ik heb een ledikant van 70x140, dus die maat hoeslakens ook. We hebben ook een wiegje voor het hele begin, daar hebben we 2 lakentjes(geen idee welke maat, is nog van vorige zwangerschap) en 3/4 hoeslakens voor van 80x40

vorig jaar

Voor een ledikant zijn hoeslakens 60x120 gebruikelijk tenzij je natuurlijk een andere maat ledikant hebt maar het meest gebruikelijke is 60x120. En kwa lakens wordt er volgens mij 120x150cm geadviseerd. Maar dit natuurlijk op basis van dd standaard ledikant maat dus 60x120

vorig jaar

Reactie op JoyceSL

Ik heb een ledikant van 70x140, dus die maat hoeslakens ook. We hebben ook ...
Hahaha ik las “wiegje voor het hele gezin” 😂