6 Reacties
2 jaar geleden
Ze hebben natuurlijk altijd het liefst buiten werktijd maar als dit dit niet kan, dan ligt het aan je cao. Maar vaak willen werkgevers zorgen dat je zo lang mogelijk kunt blijven werken dus denken ze wel mee
2 jaar geleden
Reactie op ARRW
Helpt de osteopaat goed? Ik heb ook zoveel last!
Bij mn eerste zwangerschap begon mn bekkeninstabiliteit met 22 weken. Direct bij de bekken fysio begonnen en bij weel 35 stierf ik van de pijn en kon ik niet meer lopen. Toen mn zoontje geboren was hulp gehad van de osteopaat en het zo leren kennen.
Ronde 2e wist ik dat t eerder kwam... met 13 weken begon het en week 20 wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Begonnen bij de osteopaat. Hij zei waarom ben je nou niet eerder gekomen? Na 4 behandelingen was ik ineens dagen pijnvrij en dat was bizar. Mn hoofd bereidde zich bij elke beweging voor op pijn die niet kwam. Tot het laatst alles gedaan en met week 38 nog 1x goed klaargemaakt voor mn bevalling. Ben op de uitgerekende datum na een heerlijke nacht slaap zonder pijnstillers bevallen met 3 minuten persen, 4012 gram, en geen scheuren of hechtingen. De volgende dag maakte ik zelf mn bed op (ook niet goed)
Mijn 2e zoontje heeft flinke hulp nodig gehad van de osteopaat.
Nu ronde 3 ben ik vanaf mn positieve test elke maand onder behandeling en ben morgen 14 weken zwanger. Heb nog helemaal niks! Geen pijn, geen last niks...
Kan toeval zijn, maar ik zweer erbij. En na debevalling laat ik mij weer "even recht zetten" en de kleine checken.
2 jaar geleden
Reactie op Celiie
Bij mn eerste zwangerschap begon mn bekkeninstabiliteit met 22 weken. Direc ...
Btw mn eerste was een inleiding omdat mn lijf het op gaf van oa de pijn en mn bloedsuikerspiegel die ineens heel erg omhoog ging. Slechte ervaring geweest met ruggenprik (die was hemels)
2 jaar geleden
Als je een baan hebt waarbij je thuis kan werken dan kan je toch gewoon dat uurtje aan het einde van je dag even inhalen? Dan kan je gewoon je afspraken plannen wanneer de fysio/osteopaat kan en heeft het geen impact op je werk.