374 Reacties
2 maanden geleden
🩷 Valentina
📅 20 September
⚖️ 2735
⏰️ 21:16
🤰 39 weken precies (2e kindje)
Vliezen braken spontaan om 14.00 nog geen weeën. Vanwege een hoge bloeddruk onder controle in het ziekenhuis en dus medisch. Ze zeiden op dat moment bel maar als de weeën komen. Ik ben uiteindelijk toch om 18.00 gebeld met de vraag of ik even voor een ctg wilde komen (om 18.10 kreeg ik weeën wel heftig maar niet regelmatig). Onderweg heftige weeën zeer onregelmatig tussen de 4 tot 9 minuten. Om 20.15 in het ziekenhuis aangekomen rond 20.25 volledig aangesloten op de ctg, weeën waren nog steeds zeer onregelmatig maar wel enorm heftig. Ik zei na ongeveer 20 minuten dat mijn man op de bel moest drukken. Ik had namelijk het gevoel dat het heel snel ging. Ik zat toen al op 6cm. Ze hebben me afgekoppeld van de ctg en naar de verloskamers gebracht dit heeft ongeveer 10 minuten geduurd voor ik eenmaal weer lag enzo. Toen had ik 8cm. Een goede 15 minuten en een paar weeën later zat ik al op 10cm en mocht ik persen dit heeft maar 2 minuten geduurd en daar was ze dan!
Wij moeten ter observatie nog tot morgenochtend in het ziekenhuis blijven, maar maken het goed. Vanaf morgen lekker naar huis en lekker met z'n 4e gaan genieten🥰😍
2 maanden geleden
Reactie op Melaniem93
🩷 Valentina
📅 20 September
⚖️ 2735
⏰️ 21:16
🤰 39 weken precies (2e kind ...
Ik vergeet natuurlijk een foto🙈
2 maanden geleden
🩷 Edelyn
📅 21 september 2024
⚖️ 4040 gram
⏰ 04:26
🤰🏻 40+2 (2e kindje)
Na een snelle bevalling van 4u15 is onze dochter en zusje Edelyn geboren. Om 00:15 braken mijn vliezen, er volgden direct weeën. We hebben het ziekenhuis, en het bevalbad gehaald en ik kijk terug op een mooie bevalling die nog wel een beetje aanvoelt als een droom omdat het zo snel ging allemaal.
2 maanden geleden
🩷Nora
🤰🏼 39+2
⏰ 11.02
📏 49 cm
⚖️ 3205
Vrijdagmiddag begonnen met harde buiken en voorweeën maar ik was niet van overtuigd dat dit het was mijn vriend daarintegen. Om 23.00 uur wel paar flinke weeën en om 02.30 uur de verloskundige gebeld, ik had 1 cm ontsluiting, dit viel misschien wat tegen maar ik hield de moet erin. Afgesproken om 06.30 uur weer te bellen, dit ook gedaan en bij controle 7 cm. Zo dat had ik niet verwacht, ziekenhuis gebeld en we mochten komen als onze eigen kraamhulp ook mee kwam. Na een hilarische autorit aangekomen bij het ziekenhuis ging het snel maar voor mij duurde het dagen. Persweeën begonnen goed maar namen al snel af en moest ik het op eigen kracht doen. Super trots op mezelf maar ook zeker op de mensen om mij heen die mij er doorheen geholpen hebben.
Nu al een week een kleine meid in onze handen😍 wat is ze mooi en wat genieten wij!
2 maanden geleden
Op 12 september is onze dochter en zusje van Joshua geboren. Ze heet Nikita. Met 40 w 2 d en 3150 gram. 2 dagen ervoor voortijdig gebroken vliezen. Vanwege infectiegevaar moest ik naar het ziekenhuis, maar daar was geen plek. In die nacht, kreeg ik een weeenstorm en hebben we nog net het ziekenhuis kunnen halen. Binnen 1,5 uur was ze er. Niet de gedroomde thuisbevalling zoals met de eerste, die in alle rust ging. Zij maakt het gelukkig ontzettend goed! Zo trots op haar!
2 maanden geleden
🩷 Feline Rosa
13 september 2024 om 12:46 uur
4095 gram & 51 cm
Geboren met 39+3
2 maanden geleden
Evi is geboren op 20 September om 01:22. Ze weegt 3230 gram. Evi is met 39+5 geboren. 🩷
Vliezen waren gebroken, ze had in het vruchtwater gepoept en moesten naar het ziekenhuis. Daar aangekomen kreeg ik wee opwekkers. Op een gegeven moment kon ik de weeën niet meer aan en kreeg ik een ruggenprik. Na 2 uurtjes begonnen de weeën zo erg dat ik het niet meer kon inhouden. Na 5 minuten persen was Evi daar.
Maar de placenta bleef vastzitten waardoor ik heel veel bloed verloor. Een uur later lag ik op de operatie kamer om de placenta te laten verwijderen. Ik heb zelf niet veel meegekregen vanaf het moment dat Evi geboren is. Ik vind het super jammer dat ik niet veel heb meegekregen vanaf het moment ze geboren is. Volgende ochtend kon ik haar pas echt goed zien.. Ik zag haar en voelde mij intens gelukkig. Nu wij eenmaal weer thuis zijn en erover praat begin ik gelijk weer te huilen en voel ik mij schuldig dat ik haar niet gelijk in het begin goed kon zien. Ik hoop dat ik het een plekje kan gaan geven.
Ik ben zo verliefd op haar dat ik nu van haar kan genieten. 🩷🩷
2 maanden geleden
💖 Fia
📅 19 september
⚖️ 3020 gram
⏰ 09:41
📏 49 cm
🤰🏼 39+3
Een bevalling om mega positief op terug te kijken. Wat heb ik mijzelf verbaast, wat een pijn kunnen wij als vrouw aan. Mijn wens was een thuisbevalling en had het niet anders gehoopt dan zoals het gegaan is. Een paar uur voordat het begon zaten we nog in het ziekenhuis waarbij we de voordeel van de twijfel kregen om thuis af te wachten of de klachten van zwangerschapsvergiftiging verergerde of niet. Achteraf was alles een voorteken! Dankbaar voor een intensieve, intense en vlotte bevalling en we zijn klaar om op avontuur te gaan met ons meisje.
💖💖💖