374 Reacties

3 maanden geleden

22-08-2024 ben ik met 37+4 bevallen van een prachtige zoon van 2990 gram en 51 cm.

3 maanden geleden

Gisteren is met 37+6 onze zoon Gijs geboren middels een geplande keizersnede ivm een placenta praevia. Hij weegt 3330 gram en we maken het beide inmiddels goed 🥰

3 maanden geleden

Op 24-08-24 ben ik in de ochtend thuis bevallen van onze zoon Tobin. Hij weegt 3260 gram en doet het super!

3 maanden geleden

Op 17-8 zijn onze dochter Noor en onze zoon Fedde geboren met 37+1. Wat een geluk🥰

3 maanden geleden

Op 21 augustus om 23:55 is met 3730 gram en 50 cm onze prachtige dochter Puck geboren. 💖

3 maanden geleden

Op 18-08 braken mijn vliezen ( ca 6.00 in de ochtend) met 36+4 weken. Nog geen 12 uur later is ons lieve meisje Flora geboren. Ondanks dat ze iets te vroeg kwam doet ze het heel erg goed. Helaas nu weer opgenomen in het ziekenhuis bij vermoeden van een infectie. Na het breken van de vliezen zijn we rustig naar het ziekenhuis gegaan, ik had wel krampen die regelmatig kwamen maar nog geen heftige weeën. Eenmaal daar dachten ze dat het nog wel even zou duren tot ik ging bevallen, en bij 37 weken zou ik worden ingeleid als de bevalling niet op gang zou komen. Maar binnen 2 uur werd het zo heftig dat ik snel werd overgeplaatst naar een verloskamer. Toen ik vroeg om pijnstilling was ik al 8 cm, dus was niet meer mogelijk. Ze is om 17.21 geboren na ruim 1,5 uur persen. Bij de geboorte woog ze 2785 gram en was 47 cm💕

3 maanden geleden

Vanmorgen 26-06-24 is Aaron geboren dmv een geplande keizersnede. Gehaald met 37+6 en hij weegt 3456 gram.💙

3 maanden geleden

Vanmorgen op 26-08-2024 is onze zoon Daan geboren middels een geplande keizersnede (39.0 weken). Hij woog 3830 gram en was 53 cm lang. We hebben een fantastische start gehad en hij doet het ontzettend goed. Nu lekker genieten van hem samen met zijn grote broer. ❤️

3 maanden geleden

Met 37+6 braken vannacht om 01:00 mijn vliezen en is om 14:04 onze zoon Luuk geboren! Hij weegt 2712 gram en is 49 cm!💙

2 maanden geleden

20 augustus is er zwangerschapsvergiftiging geconstateerd. 2 dagen later ben ik, door het breken van mijn vliezen, binnen 4,5 uur bevallen van onze prachtige dochter. Het was heel heftig en veel te snel maar wat zijn wij intens gelukkig. 🩷🩷🩷 Welkom lief meisje🩷 Eline 22-08 3194 gr en 50 cm Geboren met 38+2

2 maanden geleden

Op 26 augustus is onze lieve Gijs geboren. Met 37,5 weken ben ik ingeleid. Nu volop genieten van Gijs en zijn grote zus🥰

2 maanden geleden

Waar we de scenarios al hadden doorgenomen voor een inleiding, daar ze aan de grote kant werd geschat en beiden kanten allemaal fiks over tijd - kwam deze dame ter wereld met 39 weken en 1 dag (eigenlijk en 5 minuten). Welkom lieve Milou Jade Ella, geboren op 27/08/2024 om 00:05

2 maanden geleden

Op dinsdag 27 augustus is onze lieve dochter Aafje geboren. Ze werd te klein geschat en daarom werd ik ingeleid met 39+2. Uiteindelijk na een ballonnetje, vliezen breken en weeënopwekkers kwam ze in een razend tempo ter wereld (13:45 6cm ontsluiting, 14:01 volledige ontsluiting 14:08 geboren). Helaas had ik Fluxus en moest naar de OK. 1700ml bloedverlies maar gelukkig gaat het herstel voorspoedig. We zijn enorm opgelucht en blij met onze Aafje die uiteindelijk met 3024gram ter wereld is gekomen💜🥹

2 maanden geleden

Op 29 augustus is onze Marouane geboren met 38,2 dmv inleiding met een ballon wegens zwangerschapsdiabetes. 51 cm en 3635 gr

2 maanden geleden

Op 28 augustus is onze sophia isabella geboren, 1:20 waren mijn vliezen spontaan gebroken en om 17:00 uur begonnen de weeën uit het niets van 0 naar 100 en om 19:40 is ze geboren met 35+4 en 2306 gram Vanaf het begin geen hulp nodig gehad en doet het uitstekend💖

2 maanden geleden

Vandaag 30 augustus is onze lieve Elin Sophie geboren met 38+2. Zij is 49 cm, weegt 2960 gram. We maken het goed!

2 maanden geleden

James , geboren op 28 augustus en weegt 3750 gram 🥰💙

2 maanden geleden

Op 27 augustus is onze lieve zoon Liam Levi spontaan geboren met 37+3 💙 Hij is 48 cm en weegt 3290 gram. We genieten volop van onze kleine man! 💙

2 maanden geleden

Gistermiddag om half 3, zijn wij na een horrorbevalling ouders geworden van onze prachtige dochter Helena. De avond ervoor braken om 23:30 mijn vliezen en had ik vrijwel meteen rug weeën om de twee minuten. Ook had ze in t vruchtwater gepoept dus we moesten meteen naar het ziekenhuis. Eenmaal daar heb ik 14 uur lang rug weeën weg staan puffen en bleek ik maar 6cm te hebben. Ik was kapot dus hebben we gekozen voor een keizersnede. Die helaas helemaal mis ging. Ze hadden de eerste ruggenprik niet goed gezet waardoor alleen mn benen verdoofd waren dus er moest nog een keer geprikt worden. Deze werd echter té hoog gezet waardoor ik níks meer kon voelen of bewegen. Maar dus ook geen adem kon halen. Uiteindelijk ben ik 1,5 liter bloed verloren en heb ik vrijwel niks van dr geboorte mee gekregen omdat ik constant wegviel omdat mn bloeddruk dus steeds kelderde door t bloedverlies. Uiteindelijk waren ze 2 uur na haar geboorte klaar met mij en mocht ik dan eindelijk mn dochter zien💖 en ondanks alles doet ze het ontzettend goed!

2 maanden geleden

Reactie op Thatredhead

Gistermiddag om half 3, zijn wij na een horrorbevalling ouders geworden van ...
Vergeet ik de foto toe te voegen🥲 ze hadden haar eerst aan de kleine kant geschat. Maar ze is met 40+1 geboren en was 3816 gram.